Grattis bästa svärfar! ❤

Så underbart att vakna upp till snö (!?) när man fått så härliga vårkänslor.. Eller nåt. Vid frukost bordet tidigare satt Danilo och tittade ut genom fönstret och sa att skogen ramlar. Såg nästan ut så, såsom det blåser!

Idag fyller barnens Abuelo år! ❤
 (=farfar på spanska)

Grattis på födelsedagen världens bästa svärfar/abuelo! ❤🎈🎉


Jag är stolt att ha just honom som min svärfar, han är den bästa.

Tack för all stöd om mitt inlägg om "hur allting började"❤ Jag ska fortsätta med den idag, tänkte jag 😊.

Ha det så bra alla fina läsare, tack för att ni finns. ❤

Kommentarer
Postat av: jonna

önskar en trevlig helg

2014-03-15 @ 11:02:01
URL: http://tillypower.blogg.se
Postat av: Zia

Tycker att Vanessa är lik sin farfar.:)

Svar: Hihi, många har sagt det :D
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-03-15 @ 11:50:11
Postat av: LIENE

Grattis till honom!

Här var vädret inte bra heller. Men det börjar bli soligt igen nu :D

2014-03-15 @ 13:40:16
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: Helena H

Grattis på födelsedagen Abuelo! :-)

2014-03-15 @ 14:48:00
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

Grattis Abuelo. :-)

2014-03-15 @ 16:27:43
Postat av: Linn Westin

Grattis farfar!

Och här i norr är det fortfarande vårigt väder, tihi.

2014-03-15 @ 18:15:38
URL: http://klartslut.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback