♥ Saija ♥

Jag är så ledsen att jag inte kunde komma till din begravning Saija. 
Jag har ingen barnvakt åt mina 6 små. 
 
Jag tänker på dig jätte mycket, och det ska jag göra speciellt idag klockan 13:00.
Jag ska tända ett ljus och tänka på allt roligt som vi gjort när vi var små på Sandstensvägen, men också som unga vuxna ♥ Jag ska också tänka extra på dina nära och kära och framförallt på din lille son. ♥
Styrkekramar till er Sami och Taru. ♥
 
R.I.P Saija.
Vi ses igen.
 
 
Min Mamma lovade att ge dig en ros ifrån mig också. Du vet att jag finns med dig.
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Åh Satu...ibland saknas orden.Varma kramar<3

2014-06-24 @ 13:44:09
Postat av: maria

Beklagar verkligen, så onödigt när någon dör så ung . Begravde min äldsta son förra sommaren ju.
Kramar <3
Maria i Skåne

2014-06-24 @ 14:52:42
Postat av: Therese

Beklagar sorgen! Hade jag känt dina barn bättre och de mig så hade jag kunnat passa hela gänget.
Kram 😘

Svar: Tusen tack!💕😘
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-24 @ 16:01:47
Postat av: Sara

Beklagar sorgen! Om jag hade känt er, så hade jag ställt upp och tagit hand om dina barn, hade gjort det även om jag inte hade träffat dom så mycket. Så du hade fått gått på begravningen. Vill även bara tacka för en underbar blogg, älskar att läsa den. Mvh/ Sara

Svar: Tack snälla! ❤❤❤
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-24 @ 21:29:19
Postat av: Emma

Beklagar din vän:(

2014-06-25 @ 16:55:41
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Lena viola

Hej!
Hittade din blogg när jag sökte på Saija♥Saija var min arbetskamrat som pers assistent.Sörjer henne, vi jobbade mycket ihop förra sommaren.Hadde många fina stunder tillsammans♥ så många vackra barn som dessutom är syskon. Och en sån vacker mamma, jättefint att läsa i din blogg.Blev så berörd av dina tankar till fina Saija♥Jag har en hemsida där jag tillverkar dockkläder och maskinbroderar dit är du välkommen att besöka www.lenaviola.com med vänliga hälsningar Lena viola♥

Svar: Hej! Va roligt att du hittade hit❤️Jag bloggar numera på denna adress http://mybabydolls.se
Me & My 6 Baby Dolls

2014-07-08 @ 15:49:31
URL: http://www.lenaviola.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback