Utsläppt hår

När det var dags att fixa Nicole & Vanessas hår imorse så hade dem väldigt bestämda åsikter.
Dom vill ha utsläppt hår, så som deras dagiskompisar har.
Okej....
 
På vardagarna när dem är på dagis så sätter jag alltid upp deras hår, just för att dem har så långt hår och jag vill inte att det ska hänga i ansiktet och störa. Jag gillar att fixa fina flätor och olika frisyrer på dem.
Dom är visst lite avis på sina dagiskompisar som har håret utsläppt varje dag på dagis, så dom fick ha det idag.
 
Inte helt utsläppt dårå, Vanessa med ett hårspänne och Nukke ett diadem :)
Bessa fixar pappans hår också..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Så vackra barn! <3

sv:Tack fina du! <3 Alla styrkekramar behövs. Om man säger så det kunde varit värre. Jag tänker positivt och jag ser ljust på 2014! kram

2014-01-11 @ 17:36:00
URL: http://sojka.nu
Postat av: Branka

Hur går dem på dagis? Vilka tider o dagar gäller hos er? O har ni själva fått välja?

2014-01-11 @ 19:30:36
Postat av: Branka

Hur går dem på dagis? Vilka tider o dagar gäller hos er? O har ni själva fått välja?

2014-01-11 @ 19:30:51
Postat av: Lotta (Kallhäll)

Vilket hår dina flickor har!! Och Olivia ser ut att få lika fint! :)

2014-01-11 @ 21:54:03
Postat av: Ylva

Hittade din blogg igår först...brukar inte läsa bloggar annat än familjernas bloggar i Familjen Annorlunda då det pågår. Fastnade verkligen för din!!! Superfina foton, fint skrivet, fina barn och jag gillar din "brokiga" familj/släkt, ni verkar ha stort kontaktnät och mycket värme. Känner igen mig i mycket. Kommer att fortsätta följa din blogg! Har sex barn själv, men jag har några år mellan varje förutom tvillingflickorna förstås. Min äldsta är 21 och min minsta är fyra månader så jag har varit både ung och äldre mamma. (Är 41 nu).Den äldsta har dessutom barn så jag är mormor också, min minsta var moster när hon föddes redan.

Svar: Tack! Va roligt att du gillar bloggen! Välkommen in!
Me & My Baby Dolls

2014-01-11 @ 23:28:53
Postat av: Mackanophille

Gud vilken fin blogg! kika gärna in och kolla våran ;)

2014-01-12 @ 00:16:57
URL: http://mackanophille.blogg.se
Postat av: Helena H

Vad glad jag blir att höra att de fick som de ville. :) (utan att mena nå illa med det)
Vet hur det är att alltid ha uppsatt hår medans de andra alltid har utsläppt. Fick jämt ha flätor på lågstadiet. :/ Inte förstod man då att det var för att det var bättre för att slippa få det i ansiktet o så, då ville man bara ha lika som de andra.
Fortsätter de be om det kan du väl låta dom ha utsläppt nångång ibland då du vet att dagis inte ska göra nått särskilt. Och ha uppsatt när de ska ut i skogen eller om de har pyssel på "schemat" t ex. Eller kanske ha t ex måndagar som "utsläppt-hår-dag". :)
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

Svar: Dom pysslar där varje dag :-D
Me & My Baby Dolls

2014-01-12 @ 01:28:27
Postat av: David Pham

Åh vilken härlig blogg! Med super fina bilder :) love it :)

2014-01-12 @ 10:58:41
URL: http://nattstad.se/davidpham
Postat av: Helena H

Haha :) Ja det brukar de ju göra, det vet jag ju egentligen. ;) Tänkte väl mer på om de hade mer styrt pyssel som de kan ha ibland, t ex att måla med kladdiga färger, bakning osv. Fast iofs är det ju bara för fröknarna att sätta upp håret lite snabbt på dom då... :)

2014-01-13 @ 00:34:47
Postat av: J

Hejsan..
Alla mina tjejer har ovillkorslöst alltid fått lov att ha deras midjelånga hår uppsatt....
Och varje gång dendär förhatliga lilla lusen har dykt upp så har mina damer klarat sig!!!
Likadant att man inte lånar ngns mössa hårspänne el dyl..
Ha det gott

2014-01-13 @ 02:41:34
Postat av: marie

Barnen är så fina och vilket fint hår tjejerna har

2014-01-13 @ 08:10:34
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback