Underbara sommardagar ♥

Nu tänkte jag att vi var på rätt sida, men så läste jag att vintern ska komma under helgen/nästa vecka? WTF!?
Jag vill inte det! Kom den inte vid jul behöver den inte komma nu heller känner jag.
 
Nu vill jag bara ha vår och sommar, jag längtar så. Jag plågade mig själv ännu mera med att titta på bilder från förra sommaren....
 
Vi besökte Kolmården...
 
Spenderade en massa dagar på olika lekplatser...
 
 Åt massor med glass och jordgubbar...
 
Firade Vanessas 4-årsdag i Helsingfors...
 
En massa pool och strandhäng...
 
 
Firade midsommar på syrrans stuga i Trosa..
 
Spenderade många fina dagar där ute...
 
Kvällsdopp vid stugorna...
 
Danilo & Jonathan var så stolta och glada att dem fick sova med Puua i tältet vid stugorna.
 
På Grönalund...
 
Under sommaren fick allihopa sparkcyklar som vi var ute mycket med...
 
Lite andra diverse bilder från förra sommaren:
 
Grill & pool fest på Nicoles 5-års födelsedag
 
Älskar denna bild från Tyresta By:
 

Vi hade en helt underbar sommar år 2013 och ser fram emot en ännu bättre sommar i år!
Jag längtar extra mycket när jag tittar på bilderna...
Tänk er sol och värme, ljusa och långa kvällar, bad, parkhäng, picknick, olika utflyfter, grilla, bara fötter- umgås med nära och kära...
Framförallt slippa alla dessa tjocka vinterkläder, bara ta på sig sandalerna och gå ut...?

Syns det att sommar är min absolut bästa årstid?
Sulle kunna ha sommar hela året om, kanske därför vi funderar på att flytta till Spanien....? ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken otroligt vacker bild där alla syskonen håller hand. Den borde du förstora upp och sätta på väggen!
Jag håller väldigt mycket med dig om sommaren!
Så skönt med värme, och som du skriver, slippa alla vinterkläder. Jag jobbar på förskola och påklädningen tar en evighet så här års. Man hinner just så pass klä på alla ungar så ska vi in igen. Lyckas man komma ut i tid är det någon unge som har bajsat och så börjar allt om, haha!
Skönt är det på sommaren. På med skorna och hopp och lek!! :)

2014-01-09 @ 14:16:40
Postat av: nina

Jeg liker også sommeren best med lange lyse,varme dager.
Mørketiden tar knekken på meg!

2014-01-09 @ 18:06:47
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: Anonym

Vilka fina sommarbilder:) skulle oxå vilja ha sommar året runt!skulle vilja få en sommar bebis så mysigt att kunnå ha kalas ute:) va tycket du om Kolmården förresten för barn i 3 & 1 år? Har du några semester tips? Har ni några planer gör sommaren? )

Svar: Kolmården är jätte roligt gör bafn i alla åldrar (och vuxna)! Jag rekomenderar det varmt!
Me & My Baby Dolls

2014-01-09 @ 18:25:39
Postat av: Lotta (Kallhäll)

Ååhh nu längtar jag oxå till sommaren! Vilka härliga bilder och va fina alla dina barn är ♡

2014-01-09 @ 19:10:34
Postat av: milishouse.blogg.se

Den sista bilden var verkligen jätttefin.:)

2014-01-09 @ 20:54:07
URL: http://milishouse.blogg.se/
Postat av: Putzi

Underbara bilder och den sista bilden är bara så otroligt fin. Längtar också till sommar, sol och bad.
Kram

2014-01-09 @ 23:10:04
URL: http://putzisblogg.blogspot.se/
Postat av: Helena H

Är underbara bilder! :)
Gillar den där Vanessa står i grindöppningen med sparkcykeln, Nicole står vid vattnet o poserar och sista bilden på hela ligan. Sedan den där barnen går på rad på stigen i skogen påminner mig om min uppväxt då vi ofta gick på skogsstigar. Är nå speciellt med den miljön. :)
Vet ju att du pratat förut om att du/ni vill till värmen, skulle ni inte sakna era respektive familjer väldigt mycket om ni bodde året om i annat land? Ni som umgås så mycket nu tänkte jag, måste bli en väldigt stor omställning för både er, speciellt dig som inte skulle ha nån hjälp av nån när det behövs, och för barnen som är så vana nu att ha era alla släktingar inpå sig så ofta....? Hoppas du förstår att jag inte menar nå illa med mina frågor. Bara en tanke såhär mitt i natten o mitt i snöstormen. :)
Och förresten, välj rätt plats i Spanien så det är ett ställe som ej har vinter. ;)
Själv skulle jag vilja flytta till Svalbard några år o testa det livet där. Antar att jag skulle sakna skogen o träden,för nå sånt finns ej där tyvärr. Annars skulle jag nog trivas bra där. Sedan skulle jag vilja åka till Antarktis (sydpolen) och följa med forskningsfolket där. Tror det är en ruggigt intressant grej att uppleva. :)
Nu ska jag krypa i säng o försöka sova en stund. Imorrn blir det en hemma o röja överallt-dag.
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2014-01-10 @ 03:55:13
Postat av: Anonym

Åh, vilka härliga bilder!
Håller med dig, har det inte blivit någon vinter ännu behöver den inte komma alls.
Hoppas du mår bättre idag.

Ha en go helg med dina fina!
Kram Elli

2014-01-10 @ 08:41:19
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh sommar!

2014-01-29 @ 12:11:11
URL: http://www.melissasprinsar.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback