Tröttast.se

Trött idag!
Dricker en kopp kaffe i hopp om att den ska hjälpa lite... Jag somnar inte gott om kvällarna, så många tankar och funderingar som inte låter mig vara ifred.
 
Nicole har klagat på ont i halsen och inatt var hon vaken 3-4 gånger för att hon mådde illa. Hon satt på badrumsgolvet men inget kom upp. Hon var såklart jätte trött när vi andra steg upp imorse, så jag ringde till dagis och sa att hon skulle vara ledig. 10 minuter senare spydde hon. Smiley
Nu har det inte kommit upp nått mer och hon har fått i sig en macka, glass och cola och verkar vara pigg och glad igen. Olivia ligger och sover nu och jag ska nog lägga mig på soffan jag också snart... Zzzz....
 
På tal om något helt annat- vårat köksbord är rätt så sliten. Någon har baknat med gaffeln här och där, ritat med pennor som inte går med något mirakel medel alls och lacken har slitits bort på vissa delar.
Ingen märker något, men jag stör mig på det. Skulle behöva slipas och lackas om, men vem orkar med sånt nu.
Sååå jag hade en bättre lösning.
Jag har beställt en vaxduk. Jag hoppas att den passar och är lika fin som jag tänkt mig, jag har ju inte sett den live.
 
Igår fick grabbarna ta in sina trampbilar en stund.
Olivia var dock inte så samarbetsvillig och ställde sig mest i vägen- som om det finns mycket plats för dessa bilar här inne som det är...
 
Och Danilo är så snäll mot henne som vanligt, så han ville inte säga till henne att flytta på sig. Min älskling.♥
Tantan har dock inga problem med att säga åt lillsyrran....
 
"Ehh what"
Vanessa och Nicole fick också köra några varv. Inte helt utan protester dock...
 
Det var tänkt att vi skulle ha åkt och handlat igår, men det blev inte av. Middagen drog ut på tiden och sen var det redan baddags, så det får bli idag. Jag behööööööver apelsin!!!!
Imorse ville Vanessa ta med sig ett gosedjur till dagis. Jag vill egentligen inte att dem ska ta med sig saker, ifall det kommer bort eller något, men hon ville bara ha den till vilan.
OK, låt gå för den här gången, bara hon lägger den på hyllan efter vilan då.
Och så kommer hon med denna:
 
 
Hon förstod inte varför inte. Så hon fick ta med sig den lilla Minnie istället.
Grabbarna bus tittar på Playhouse Disney på morgonkvisten.
 
Nu kallar soffan!

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej!
Brukar inte kommentera på bloggar jag besöker men känner att jag måste göra det nu! Ni verkar vara en helt underbar familj som hittar på mycket ihop. Barnen är så söta och är alltid fint klädda. Det märks att familjen betyder mycket för dig. Var nu rädd om dig så allt går bra med den lille i magen. Kramar till dig och din familj. Anita

Svar: Tack så mycket <3
Me & My Baby Dolls

2014-01-21 @ 11:22:17
Postat av: Emma

Riktigt söta barn du har! :)

2014-01-21 @ 12:10:14
URL: http://photoalbums.blogg.se
Postat av: SaraCharlotta

Vilka fina barn du har!

2014-01-21 @ 13:15:13
URL: http://saracharlotta.blogg.se
Postat av: Angelica

Olivias byxor tycker jag är så söta, var är dessa ifrån??

2014-01-21 @ 14:44:21
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback