Torsdag

(WoW vad jag är kreativ med mina rubriker här.)
 
Idag ska vi på syrrans 35-års fika. Visserligen fyller hon först imorgon, men då ska hennes barn börja sin pappa-vecka så fikat blir idag istället.
Nicole & Vanessa har ritat hundra teckningar till henne redan...
Mummu & Puua har vart och hämtat en present som vi köpt gemensamt till henne, men jag var bara tvungen att köpa en annan grej också.
 
Jag kan inte skriva vad det är ifall hon läser detta innan kalaset, men det är något som hon behöver ;)
Järngänget är på dagis, men dom har redan bestämt hur dom ska ha håret och vilka klänningar dom ska ha på sig sen till fikat.
 
Kolla här- imorse tog Nicole på sig sina glasögon själv på morgonen. Sötnötarna. ♥
 
Danilo ville också vara med på bild...
 
Nu vaknade Olivia så vi ska äta lite lunch innan vi fortsätter våran dag. Jag har några paket att hämta ut, men orken och energin finns liksom inte riktigt där...
 
 
P.S Någon mer som bara ser min text med STORA bokstäver?
 
För övrigt så gillar jag inte min typsnitt här på bloggen alls... det blir inte bra, hur jag än byter.
Tips??

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej! Jag ser bar texten med stora bokstäver.

2014-01-23 @ 12:21:25
Postat av: Linda

Ser bara stora bokstäver, hände förra veckan i samband att du skrev att bloggen var konstig att läsa i mobilen.

2014-01-23 @ 12:48:50
Postat av: Anonym

Dem är ju så söta med sina glasögon, va duktig Bessa
var. Mummus änglar. 💥💖💖💥

2014-01-23 @ 12:52:51
Postat av: Synnöve

Hej, som jag sagt tidigare. Superfin blogg och ja jag ser texten med stora bokstäver.
Du har otroligt fina barn, dom verkar så charmiga och goa med varandra. Lillknodden som kommer i vår, kommer verkligen att känna sig omhuldad av sina syskon, föräldrar och övriga släkten.
Det är så härligt att läsa om er alla. Stor kram

Svar: Tack! <3
Men åhh, ser du också texten BARA i stora bokstäver? *suck!* :(
Me & My Baby Dolls

2014-01-23 @ 13:16:30
Postat av: Ellinor

Hej,
Idag kommer jag in på bloggen utan problem i alla fall, skönt!
Men jag ser bara att du skriver med versaler.
Så fina de är i sina glasögon tjejerna.

Kram och ha en fortsatt bra dag!

2014-01-23 @ 13:30:50
Postat av: Majsan

Jag ser också bara stora bokstäver. Ha en härlig dag.

2014-01-23 @ 13:54:18
Postat av: J

Jag ser också bara versaler.
Ha en bra dag, hoppas energin kommer tillbaka snabbt!

2014-01-23 @ 14:11:38
Postat av: Rebecca

Jag ser små bokstäver, alltså helt normalt :) kram

2014-01-23 @ 14:52:56
URL: http://www.rebeccapettersson81.blogg.se
Postat av: Suzi

Du har så underbar familj <3
Ser bara stora bokstäver...

2014-01-23 @ 15:31:28
Postat av: Felicia( 6-barnsmamma)

Hej! På min mobil ser allt normalt ut, dvs inte bara versaler! Vet precis hur det är med ett glasögonvägrande barn. Vår dotter som är 6 år gammal höll på och gömma sina på alla tänkbara, fantasifulla ställen för att slippa ha på sig dem!! För några veckor sedan köpte vi precis som ni 2 par till priset för ett hos Specsavers så nu kommer hon inte undan : ) Sedan att storasyster sa att hon är gulligare med glasögon på gjorde ju också sitt....Era tjejer är också jättesöta i sina och som du sa, det är nu det gäller att korrigera synfelen! Sedan det här med smuts på väggar, karmar och skåp på 1 meters höjd......jag tycks ha samma problem, undrar vad det är för små troll som envisas med att fläcka ner här hemma? ; ) Kram på er alla

2014-01-23 @ 17:31:59
Postat av: Rebecca

Jag har tidigare bara sett texten med stora bokstäver men nu verkar det fungera!

Svar: Va bra, då tycktes jag åtgärda felet. Toppen att ni berättar för mig mär det blir knasigt! :)
Me & My Baby Dolls

2014-01-23 @ 17:58:11
URL: http://rebeccaphoto.blogg.se
Postat av: Rokkugal

Vilka söta ungar du har!! :)

2014-01-23 @ 20:48:52
URL: http://wronginalltherightways.blogg.se
Postat av: Camilla

Bloggen ser helt normal ut för mig både på datorn & mobilen.

2014-01-23 @ 22:02:36
Postat av: Helena H

Jag har inte sett nå konstigt alls med bokstäverna fast jag läser här varje dag....både via mobil o dator. Knepigt!
Så skönt att hon tagit på sig glasögonen själv. Förhoppningsvis slipper ni tjata på henne nå alls. :)
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2014-01-24 @ 03:34:54
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback