Tjejerna hos Tandis

Nicole & Vanessa hade tid till tandläkaren idag. Jag sa till dem igår att jag kan inte ligga med dem på stolen som vi brukar göra (jag ligger underst och dom på mig) och då blev det krokodiltårar.
Det har alltid funkat så bra så förut, men nu tar magen i vägen.
Så Mummu erbjöd sig att ta med sig flickorna. ♥ Tjejerna blev jätte glada och stolta.
 
Nyss fick jag bilder från Mummu. Dom var klara och allt hade gått jätte bra.
Vanessa hade en pyttelitet hål som lagades på nån minut men Nicoles var lite större så hon fick bedövning som hon blev ledsen över.
 
Mina duktiga tjejer!
 
Nicole med Mummu ♥
 
... och Vanessa ♥
 
Jepp, sådär brukar vi ligga hos tandläkaren :D
Mummu tyckte dock att det blev väääldigt svettigt Smiley!
 
Sen ringde Puua och sa att han ska hämta Danilo & Jonathan till Handen, och plötsligt blev jag helt ensam med en sovande Olivia. Vad lyckligt lottad jag/vi är som har nära och kära som kommer in och hjälper oss.
GULDVÄRT och jag är så tacksam. Tack också till barnens kusin Fernando och hans flickvän Hanna som skickade sms och sa att dom gärna tar barnen och leker med dem så att jag får vila. Tack. ♥
Jag ska komma ihåg det ;)
 
Jag sitter och äter apelsiner och varm O´Boy och surfar runt lite.
(har fått en dille på apelsiner och juice de senaste veckorna)
Jag har svarat på alla mail som jag låg efter med också.
 
Kollade precis ut, cheez vad det snöar!!!
 
 
Hur mår ni idag? ♥
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Duktiga tjejer du har! Själv var man livrädd för tandläkaren när man var liten och protesterade! ;)

2014-01-17 @ 14:36:41
URL: http://slapparnatta.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ljuvligt med en familj som ställer upp, de är guld värt! Här har vi en liten 5,5 månaders febrig flicka med massor av vattkoppor. De 3 äldre syskonen hade under jullovet, så snart har vi det förbi.

2014-01-17 @ 14:37:40
Postat av: Nathalie

Vilken fantastisk familj ni har!
var rädda om er i kylan! kram

2014-01-17 @ 15:51:35
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: Mia från Skåne

Här i skåne (ca 2 mil söder om Malmö)snöar det också för fullt. Det har kommit ca 10cm vilket är mycket här i söder! :-)
Jag har varit hemma med min 5 åriga tös idag eftersom hon har feber och huvudvärk...Stackaren ligger nerbäddad i soffan och sover just nu...Inget kul när dom är sjuka.

Ha en super trevlig helg!

Svar: :( Hoppas hon kryar på sig snabbt!
Me & My Baby Dolls

2014-01-17 @ 16:11:41
Postat av: Lisa Åhgren

Verkligen bra att ha backup nära. Precis fått reda på att vi väntar ett tredje barn! Lycka! Födde andra sonen i mitten på oktober så det blir inte ens ett år mellan våra minsta. Hoppas att ni får en trevlig helg.

Svar: Åh va roligt, grattis!
Me & My Baby Dolls

2014-01-17 @ 16:22:37
Postat av: Mummu

Tjejerna var så duktiga o snälla,💖💖

2014-01-17 @ 20:53:00
Postat av: marie

Säger som vanligt, dina föräldrar är super.

2014-01-18 @ 09:00:01
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback