Throw Back Sunday

Sitter och överför bilderna från igår och sorterar så jag passa på att slänga in ett inlägg här sålänge!
 
Jag gick igenom några fler gamla bilder (igen), dessa är från år 2011.
 
På den här tiden bodde vi fortfarande på Lybska örn i våran etagelägenhet.
 
Nicole, Danilo, Vanessa & Jonathan.
Saknar det här stället ibland. Speciellt gården. Den var så omskyddad av husen med en mysig liten skogsdel, och en lekplats i mitten. Och gårdskiosken...
Så mysigt att kunna se lekparken från balkongen- det kan jag sakna här.
 
Twinsen
 
Lilla gänget ♥
 
Danilo aka. Kockis
 
Nyvaken!
 
Jonathan
 
Ute på vift
 
Bessa Bus
 
Jag älskar att se på gamla bilder. ♥
 
Jag måste gå igenom dem lite mera... så mysigt att titta tillbaka på bilderna, och minnas allt.
Tycker ni inte?

Kommentarer
Postat av: Diana

2 tjejer med bruna ögon , 2 pojkar med blå,1 flicka med blå, alltså blir det en pojke med bruna nu då :))

2014-01-05 @ 12:32:40
URL: http://www.dianisen.blogg.se
Postat av: Åsa

Jag är som Du :) gillar massa bilder i bloggen och att kolla på gamla bilder...

En fråga, är tvillinarna enäggs?


Svar: Ja, dom är enäggs😊
Me & My Baby Dolls

2014-01-05 @ 15:57:09
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Lisbeth

veldig koselig å se på " gamle" bilder :-)

2014-01-05 @ 21:57:13
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback