Sista sovmorgonen ❤

Det var meningen att vi alla skulle vakna tidigare idag, med tanke på dagis starten imorgon och att barnen ska lägga sig tidigare idag.
Vi vaknade klockan 9.
Och då fick jag gå och väcka Nicole & Vanessa. 

Detta mina vänner är inte vanligt här hemma hos familjen Gonzalez. 
Vi brukar vakna vid 7-tiden, men på denna jullov har barnen bjudit på sovmorgon varenda morgon. T om Olivia.

Nu har lilla gänget ätit frukost och badat, jag ska ligga här i badet en stund för mig själv och läsa bloggar och surfa runt lite. Imorgon är det tillbaka till dagisrutiner.




Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilka bloggar läser du? Dela gärna med dig av lite tips. :-) alltid kul med lite nytt och läsa.

2014-01-06 @ 12:00:16
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback