Kväller

Olivia med Danilo
 
Och med Jonathan...
 
Ibland (ganska ofta) bråkar dom om vem som får leka med Olivia. Hon verkar vara poppis och en rolig prick i syskonskaran tycker dom.
 
Fast hon får inte vara med om dom sitter och leker med gubbar eller helt inne i något annat lek, för då kan lilla prinsessan komma och förstöra bara. (som syskonen så snällt lägger fram det.)
Hon kan bara gå in mitt i leken och ta en docka eller något som de andra leker med och knalla iskallt ut med den.
Då är hon inte så poppis längre.
 
Jaah, det är inte lätt att vara minst. Take it from me!
När hon blir arg/ledsen så har hon börjat slänga sig på magen som värsta diva prinsessan.
 
She is still daddy´s little girl!
 
Förresten, för er som är intresserade- jag hörde att Familjen Annorlunda ska börja igen den 27/1!
Jag älskade att kolla på den, så även Nicole och Vanessa. Fast jag fick spela in den då den alltid börjar klockan 20, och då ligger dom i sina sängar redan. Jag spelar in och vi tittar på den tillsammans dagen efter istället.
 
Igår när jag berättade det för flickorna så blev dom jätte glada. Nicole önskar att vi också hade 10 barn.
Och det enda Vanessa frågade om familjen Hedenhös skulle vara med i år....?
Jo... dom är nog en rätt så annorlunda familj... hahaha...

Och nu är det kväller. Jag ligger på soffan bredvid barnen som tittar på Peter Pan. 
Sista timmen har startat (innan läggning) och jag håller på och somnar på soffan redan... Zz..

Nu luktar det bajs här, time to get to work.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kul med familjen annorlunda! Jag älskar den serien. Tyvärr hatar sambon den.
Läste att du ska ha ett till barn! Grattis!

Svar: Tack snälla! Haha min man är inte heller så förtjust i den serien ;)
Me & My Baby Dolls

2014-01-15 @ 18:54:16
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Angelina

Nästa år hoppas jag på att se er i rutan :)

2014-01-15 @ 19:46:42
Postat av: Johanna

Haha så gör min tjej med när hon blir arg/lessen, och hon är bara 10 månader! Vad ska det här sluta ;)

Tack för att du delar med dig så mycke utav er och eran vardag. Älskar att läsa den 😊

2014-01-15 @ 20:08:28
Postat av: Maria - mamma till Liam

vilka härliga foton :)

sv; ja de har mkt fint där :)

2014-01-15 @ 21:10:51
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Carina Widell

Jag älskar Familjen Annorlunda. Skulle vara hemskt roligt att få se dig, Andres och era barn i nästa säsong :)

2014-01-15 @ 22:31:53
Postat av: Malin, gravid med tvillingar

Alltid underbara bilder! :)

svar: Är i v 38 nu :D tuuungt!

många kramar till dig fina du!

2014-01-16 @ 00:03:45
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Joanna

Haha,så gör min Edwin också när han blir sur/arg! :)

Yes,äntligen familjen annorlunda, jag och dottern kollar alltid på det tillsammans och myser! :) Ska bli spännande o se vilka familjer som är med i år.. :)

Hoppas dom där illamående attackerna försvinner snart! Inte kul när det håller på sådär.. :( kram

2014-01-16 @ 00:12:38
URL: http://joannaolowa.blogg.se
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

Olivia har väll sätt,hur man gör, när man blir arg. Lilla skruttan. Mahtavia kuvia. *****

2014-01-16 @ 09:26:19
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback