♥ Paket från lekotek.se

Ett av paketen häromdan kom från Lekotek.se.
Dom var så snälla att dom skickade ut en valfri present till oss som vi skulle testa. ♥
Jonathan var väldigt ivrig på att öppna...
 
Vi valde kuber från Jabadabadoo 1 -10.
Dem innehöll 10 st numrerade staplingsbara kuber i fina och olika former och färger.
Perfekt för Olivias motorik att lära sig att stapla dem på varandra. Såklart var resten av syskonen jätte nyfikna, så dom började också stapla och räkna.
Det som är bra är att man kan använda dom som förvarings boxar också.
(Storlek den största kuben är 20 x 20 cm)

 

Kika in på dera hemsida ni också: lekotek.se dom har massor av fina leksaker till bra priser!
 
Jabadabado, Kuber 1-10
(Dessa två bilder är lånade av deras hemsida www.lekotek.se)
 
Kika in vettja!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej igen!

Vet inte om du såg min förra kommentar om design eller inte, men prövar igen ;) Vill du ha den är den din och du får bygga om den hur du vill. Vill du inte ha den så raderar jag den. :)

Svar: Hej!!Nä jag är jätte nöjd med hur min ser ut just nu, älskade dock bilderna du hade under menyn <3 Jag ska ändra header när bebis # 6 är ute ;)
Jag kan höra med dig sen ? Hihi
Tack för att du tog dig ti att göra det ändå :)
Me & My Baby Dolls

Postat av: Sara med 5 barn

En liten fråga bara...

Hur många barn har din man sedan tidigare? Hur gamla är dom och har ni bra kontakt?

Mvh Sara

Svar: Han har 3 barn ;) Dom är 29, 25 och 19 :)
Me & My Baby Dolls

2014-01-30 @ 18:15:38
Postat av: Marie B

Grattis på fyra års dagen! :)
Jag undrar vart du köpt tröjan med dödskallen på?
Tack för en härlig blogg!
Kram Marie

2014-01-30 @ 20:07:47
URL: http://artans.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback