♥ Nyårsfirandet del 2 ♥

 
Såhär blir det när man inte bloggat på en dag (1:a januari)- man ligger efter med så mycket man vill lägga ut här, både i bilder och text. Här har vi ingen bloggtorka, valde att börja det nya året utan mobiler och datorer bara.Smiley
(Kameran fick dock jobba ändå)
Men nu ska jag ta tag i allt det här, back to normal ;)
 
Barnen höll igång hela kvällen, ingen gnäll eller trötthet, ja förutom Jonathan som ville lägga sig och sova vid 22-tiden. Tiden gick fort, inte så att jag räknade tiden hela tiden tills klockan skulle slå 00.
Melinas kompisar kom också, men dem åkte på fest vid 23-tiden.
 
Melina & Fernando
 
Då tänkte jag poå hur det ska bli sen när mina egna barn är i den åldern, att dom ska iväg på fest och fira in det nya året med sina kompisar. Får ångest av det. Klart dom ska fira nyår med sin mamma, liksom! Hahah...Smiley Slutar man nånsin oroa sig för sina barn? Hah- Jag oroar mig t om för andras barn och familjemedlemmar och manar alltid till försiktighet. Vilken hönsmamma...
Olivia delar ut pussar igen. Här med sin faster Ela och Hazal
 

Det är hennes grej att pussas med helöppen mun. Smiley
När hon blir trött så ska hon alltid ha nappen och sin snuttis som hon gosar sig in i, hon blev jätte trött timmen innan tolv-slaget och somnade hos sin faster Ela i sisådär 5 minuter- sen var hon fit for fight igen.
 
Danilos ögon gick också i kors, men han var minsann inte trött alls påstod han.
 
Denna lilla diva höll igång partyt med sina stora kusiner!
 
Jag & Bessa Bus
 
En bild på väldigt sociala snubbar...
 
Någon vänlig människa la denna fina Tomtemor (som glömt sätta på sig tröjan) i famnen på oss, som grabbarna bus inspekterade...SmileySmiley
 
Vid tolvslaget var det bara Vanessa som ville följa med de stora ut och skjuta några raketer. Vi andra släckte ner i köket och ställde fram stolar vid fönstret och stod och tittade på raketer därifrån.
Olivia var heeeelt fascinerad. Hon härmade oss och lät så här: "oooooj, titta däää!"
 
När alla hade kommit in skålade vi in det nya året med champagne.Smiley
 
Vi satt kvar och pratade en stund, Olivia somnade hos sin Abuelo (=farfar) och sov fram tills nästa morgon.
 
 
GOTT NYTT ÅR !!!

Kommentarer
Postat av: Helena H

Jag som inte är så mycket för släktsamlingar i vad det än gäller, måste erkänna att era besök hos Andres föräldrar och all övrig släkt som är där ser så underbart ut! Känns så avslappnat och mysigt, som att man bara kan gå dit och vara. Och gillar att även de äldre kusinerna till barnen är med också. Ofta försvinner de ju iväg på annat.
Hade jag haft sån släkt hade jag nog också gillat att umgås i stor samling. :)
Älskar bilderna på Abuelo o Olivia. Särskilt den sista där hon håller på att somna. :)
Ha ett riktigt bra 2014.
Kram från Järvsö (Söderhamn)

2014-01-04 @ 02:14:09
Postat av: Emma

vad har du för mobil? är du nöjd med den?

2014-01-07 @ 16:27:45
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback