Hello monday

Först och främst- jag blir helt rörd när jag loggade in här och läste alla era kommentarer. Jag som stålsatte mig att jag skulle få några kommentarer om hur dum mamma jag är, och så möts jag bara av.. kärlek. ♥
Jag vet inte om jag är värt allt det fina ni läsare ger mig, men jag så oerhört tacksam för att ni finns där. Från botten av mitt hjärta- TACK. ♥
 
Morgonen var lugn, Olivia vaknade en kvart innan mobilens väckarklocka. Allihopa vaknade i sin egen takt, men Nicole fick vi väcka.
 
Lite lek hanns med innan lämning:
 
Denna busunge ska klättra och vara precis överallt!
 
Fellows in yellows Smiley
Idag lämnade Andres järngänget på dagis så att jag slapp bära med mig Olivia dit också.
 
Det var kallt ute idag, -7 grader brr!
Nu sover Olivia och jag dricker kaffe och tittar på Housewifes of... nånting (hur många finns det på TV nu?)
Lille Tuss har gymnastik i min mage och det känns helt underbart att känna honom. ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur går det med vagnletandet och namn sökandet?

Svar: Vi har inte bestämt oss för något av dem ännu :(Tips?
Me & My Baby Dolls

2014-01-13 @ 11:35:53
Postat av: Erika

Kram på dig gumman! Va jobbigt att du ska behöva gå igenom det här. Vilken vecka är du i? Kramar

2014-01-13 @ 12:34:35
Postat av: Angelica

Hej! Kommenterade aldrig ditt inlägg igår, gör det nu istället. Jag hade en riktigt dålig dag igår, förkyld och mådde dåligt själv samtidigt som barnen (har tre barn) var gnälliga och bråkade hela dagen. Sa saker som jag egentligen inte menade och kände mig som en riktigt dålig mamma på kvällen när de somnat. Tror att de flesta har en sån dag nån gång och vill nog tro att vi inte är sämre mammor för det!? Bara det att man får dåligt samvete efteråt och förklarar för barnen måste väl ändå betyda att man är en ganska bra mamma ändå!? Tycker du verkar vara en superbra mamma, så ha inte dåligt samvete! Hoppas allt går bra med lillen i magen! Kram

2014-01-13 @ 12:53:13
Postat av: Hjördis Pedersen

Hej tycker du är en helt fantastisk super mamma, klart man får bli arg på barnen om man tycker dom är jobbiga, så du skall absolut inte få ångest för det, du har ju förklarat för barnen hur det låg till. vilken härlig mamma du är. Vilka fina vinter bilder du har tagit. kram

2014-01-13 @ 17:03:53
Postat av: nina

Håper alt går bra med deg og den lille i magen!
Du er en super mamma,så ingen grunn til dårlig samvittighet,men vet hvordan du tenker:)

Her var det -14 i dag,brrr!!!Nå kommer snøen også:)

Ha en fin kveld med din fine familie:)

2014-01-13 @ 18:58:21
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: Henna Taha

Hej Beundrar din blogg sen länge tillbaka och du behöver inte tacka dina. Vänner . klart att vi stöttar dig duktiga mamma när är du beräknad???

2014-01-13 @ 22:03:54
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback