God morgon


Här startade vi morgonen med att leta efter Andres bilnycklar så att han kunde komma iväg till jobbet.
Jonathan hade glömt vart han la dom igårkväll..............................
 
Allt är fortfarande nersläckt och det är kolsvart ute. Känns som natt.
Ska väl kicka igång dagen snart, det är bara Nicole & Vanessa som ligger och sover i våran säng.
 
Höres lite senare vänner, hoppas att ni som är hemma idag får sova länge till ;)
 
P.S Flera av er har hört av sig att när man läser bloggen via mobilen så ser det skumt ut, och jag håller med!
Har själv vart och kollat och jag fattar inte?!
Jag har mailat blogg.se och frågat om dom gjort om den till något mobilanpassad system, men jag har inte fått svar ännu. Jag hatar hur det ser ut just nu!
Min header syns inte och inläggen måste man trycka på separat för att kunna läsas. Jag är medveten och jag hoppas att dem ger mig svar på det snart.
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Och jag som tyckte bloggen blivit kanon då jag slipper förstora varje gång för att se texten:)))) Smaken är som baken.
Ha en underbar dag fina ni<3

Kram Cecilia

2014-01-17 @ 07:15:44
Postat av: äiti neljälle (6kk-4v)

Mukavaa alkavaa viikonloppua aikaisesta herätyksestä huolimatta :)
Mulla näkyy blogisi oikein hyvin kännykän kauttakin! Varmaan puhelimesta kiinni, miten Se näkyy.

2014-01-17 @ 07:36:05
Postat av: FAMILJEN LINDVALL, MAMMA TILL 3 SMÅ TROLL OCH MIN RESA FRÅN FETMA TILL NORMALVIKTIG. DET HÄR ÄR VÅRAN VARDAG!

God Morgon! Ja såg det där på mobilen, trodde du hade ändrat om på din blogg :) men så kika jag in på datorn och då såg det ut som vanligt :) Ha en fin dag!

2014-01-17 @ 08:19:48
URL: http://lindvallfamiljen.blogg.se
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Här startade dagen 5.30 som alla andra mornar. Då lilleman vaknar för mat :-)

Jag tyckte de var kanon att läsa din blogg via mobilen nu. För nu ser jag texten. Innan när man var tvungen att gå in på själva bloggen blev texten så liten och jätte svår att läsa.

Ha en bra Fredag

2014-01-17 @ 08:21:45
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: Elin

Hej! Vår lilla kille fyller snart 1år och födelsedagspresenter ska inhandlas. Men känns som vi har det mesta, hans storasyster har ju fått mycket som han också leker med. Men jag såg att Olivia fick en rolig badleksak när hon fyllde år tror jag. Var har ni köpt den, man satte fast den på kaklet va? Tack för en rolig blogg!

Svar: Ja, den var jätte rolig, det tycker både hon och syskonen! Köpte den i Port 73 i en affär som heter T:s leksaker (?)Grattis till din lille i förskott :)
Me & My Baby Dolls

2014-01-17 @ 09:57:07
Postat av: Anonym

Så bra, jag stör mig också på hur det ser ut numera! :)
Förresten har jag nog aldrig kommenterat här förut men har följt din blogg sen dina grabbar var små. Jätte kul att läsa om din vardag. Jag är själv något år yngre än dig och väntar nummer sju samtidigt som dig.

Svar: GRATTIS!!! Vilken vecka är du på?
Me & My Baby Dolls

2014-01-17 @ 10:05:55
Postat av: Vill vara anonym

Är inne på vecka 23 nu, tror du är typ en vecka före mig. Jag har bara gjort ett tidigt UL men det visade bf 20 maj iaf.

Svar: Va spännande! :) Vet ni om det blir en pojke eller flicka? Hur mår du?
Me & My Baby Dolls

2014-01-17 @ 11:26:01
Postat av: Mia

Nu ser det ut som vanligt igen :)

2014-01-17 @ 11:32:58
Postat av: Maria

Hej!Jag undrar om den fina HOME-lyktan igen,var den är köpt?
Trevlig helg!

Svar: Jag frågade min mamma och hon berättade vart den låg men hon kom inte ihåg namnet på affären, jag kollade precis butiker och det är alltså en affär som heter Coozie i Farsta centrum :)
Me & My Baby Dolls

2014-01-17 @ 11:45:04
Postat av: Maria

Tack för svar,då ska jag titta där!
Kram Maria

2014-01-17 @ 12:04:25
Postat av: Vill vara anonym

Hej igen! Nej jag har ingen aning faktiskt. Får se vad det blir, jag har redan tre av varje :) jag mår bra för övrigt, lite trött och klumpig bara haha!
Kul att följa dig då vi ska ha ungefär samtidigt :D

2014-01-17 @ 15:09:37
Postat av: Linda

Texten har blivit lite jobbig att läsa,med stora bokstäver.

Svar: På min dator ser det ut som vanligt? Samma med mina föräldrars och systers...?
Me & My Baby Dolls

2014-01-17 @ 16:30:24
Postat av: peachbeast

Jag läser nästan alltid från mobilen och det funkar bra för mig. Använder bloglovin appen.

2014-01-25 @ 07:05:19
URL: http://supermancat.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback