Gnäll & Pysseldag

Igår var vi mest hemma och tog det lungt, förutom besök till MVC och affären en snabbis.
Jag har vart så fruktansvärt trött de senaste 3 dagarna att det är helt galet. Och inget tålamod what so ever! Smiley
Barnen har bara bråkat, tjaffsat och retat varandra hela tiden känns det som.
Jag har velat rymma hemifrån några gånger... Igår sov jag samtidigt som Olivia när vi kom hem för att samla mina krafter.
 
Sen har vi suttit och pysslat. Barnen har ritat, målat och lekt (mellan allt tjaffs så att säga)
 
Olivia fick nöja sig med att rita.
 
Tog fram denna pojektor som Tomten kom med och den var väldigt poppis.
 
 
P.S Jag önskar att jag hade mera tålamod........ Jag behöver det!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är svårt att ha tålamod när man är trött. Jag har mått illa och varit väldigt trött ett tag nu... Kam tappa humöret väldigt fort. För det mesta gråter jag då!! Du har en bra anledning till varför tålamodet har blivit sämre- du är gravid och trött! Så få inte dåligt samvete. Det blir ju bättre :-)

Tack för en superblogg!!

2014-01-31 @ 10:39:49
URL: http://notcute.blogg.se
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Skulle också behöva mer tålamod. Kanske uppfinna de, så man kan köpa i affären? Hihi

2014-01-31 @ 13:03:19
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: Helena H

Blir så glad över alla dessa bilder med en pappa som är med barnen!
Må vara att Andres jobbar mycket och långa dagar, men han är iaf med sina barn och finns där för dom när han är hemma. (iaf har jag uppfattat det så under dessa år jag följt er)
Ni är en väldigt fin familj Satu.
Passa på att rymma en stund då o då när Andres är hemma, även om det så bara är för en stund.
Ha det bäst.
Kramar i massor från Söderhamn

2014-01-31 @ 23:51:05
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback