Familjen Annorlunda

Klockan 20:00 satt jag bänkad framför tv:n och tittade på säsongspremiären av familjen Annorlunda.
Spelade också in den till järngänget så dom får titta imorgon efter dagis, för dom la sig vid 19:30. Jag fick lura dom att den börjar imorgon annars hade det vart liv i luckan.

Jag gillar den! Skulle kunna titta hur länge som helst, tråkigt bara att det var reklam stup i kvarten!
Jätte kul att se familjen Norrströms minsting Lilja ha på sig mössan som jag skickade ❤ Kul att dom gillade den.

Ikväll var det informationsmöte i skolan och jag hann inte säga godnatt till Olivia & Jonathan som redan låg och sov när jag kom hem. Måste nog gå och pussa på dem lite snart.

Info mötet gick bra. Dom berättade lite hur allt går till osv, och så berättade dom att hela skolan ska rivas år 2015 och att dem inte vet så mycket mer om det. Dom ska bygga helt nytt och vad han (<--- rektorn) trodde var att barnen ska vara i baracker bakom skolan under tiden...? Mer info skulle komma.

Nu ligger jag i varmt bad och ska spela ett spel som jag fastnat lite för, inte något fancy som Candy Crush, utan gamla hederliga Spindelharpan.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag satt också bänkad. Kul att se de nya familjerna.

Spännande att lillan ska börja förskoleklass med. Det är stort.

2014-01-27 @ 22:13:21
URL: http://linaseto.blogspot.com
Postat av: Erika

Japp det är kul med familjen annorlunda. Skulle du tacka ja ifall ni blev erbjudna att vara med? Vet inte om du svarat på denna fråga förr.

2014-01-27 @ 23:06:15
Postat av: Frida

När jag gick i 1an eller 2an (tror jag) så fick vi småbarn flytta ut till baracker då skolan blev för liten, det var väldigt mysigt tyckte jag, nu var vi inte så många (kanske 15? MiNns inte riktigt) vi åt inne på skolan med de andra, det gick jätte bra. Minns inte hur länge vi var i barackerna men efter ett tag fick vi (1-4an) flytta till en skola på andra sidan vägen. Så det tycker jag inte att du ska oroa dig över alls :)

2014-01-27 @ 23:28:47
Postat av: Malin - Gravid med tvillingar

Jag sov på soffan hela kvällen! Men ska kolla på avsnittet
Imorgon bitti! Så underbart att det är tillbaka! Åh va roligt med mössan!

Godnatt fina du! <3

2014-01-28 @ 00:05:24
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Kaffehörnan

Vad fräckt mössan var på

2014-01-28 @ 08:58:58
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Haha jag har ocksåfastnat för spindelharpan :-) så fort barnen sover. Åker paddan fram och spelet är igång :-)

2014-01-29 @ 14:00:37
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback