Efter dagis besök

Det var snö på marken idag när barnen vaknade, dom var så glada för dom tänkte ta ut sina nya rattkälkar.
Njaa, slask är det ute, ingen snö som kommer att få vara kvar om det inte blir kallare.
Och snabbt kom nästa fråga- Kommer Jultomten? Smiley
 
Igår var vi hemma hos Mummu och Puua efter dagishämtning. Min pappas syster Raija var och hälsade på med sin man Rami. Egentligen bor dom i Spanien men har kommit hit en stund för andra syster Greta inte mår bra... Smiley
Den där jävla cancern som verkar finnas överallt just nu...
Brorsan var också där med Emma.
 
Faster Raija & Rami
 
Det ritades och spelades...
 
Vanessa kom till badruummet imorse när jag badade. Hon beklagade sig över att Danilo slagit henne med en bil i ryggen. "Mamma jag slog tillbaka. Först."Smiley
 
Nu sover Olivia och Andres och Vanessa skriver en inköpslista på vad som ska handlas idag. Tydligen är det en bakdag idag enligt deras planer. Det är fredag idag, vilket betyder fredagsmys för barnen. På fredagar får dom chips/popcorn eller morötter och gurka och dipp. Just idag ska Danilo handla Pringles, det har han påpekat för mig ett X antal gånger när vi vart i affären.
 
Nu måste jag hämta en kopp kaffe, fattar inte varför jag känner mig såhär trött... har vart så de senaste dagarna.
 
Inlägg om tvillingar kommer under dagen, många har önskat sig det ♥
 

Kommentarer
Postat av: A

Hej och tack för en fantastisk blogg! Har följt dig dagligen i ett år nu och ser fram emot varje nytt inlägg! Brukar inte kommentera men måste bara säga att Vanessa verkar vara så himla rolig! :D ville även säga att du gör ett jätte bra jobb med bloggen! Kramar

2014-01-10 @ 16:57:41
Postat av: Ebba

Kan du ha järnbrist?

2014-01-10 @ 17:14:58
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback