Det var den lördan

Lördag kväll och jag ligger i varmt bad.
Såå skönt. Ni som känner mig vet att jag kan ligga här i timmar. :-D

Har haft besök idag, vart ute i pulkabacken vid vårt hus och barnen var så duktiga som skötte allt själva så jag slapp dra och hålla på och anstränga mig. Vi har ätit pizza till middag idag och testen av kvällen blir lugn.

Gaah jag önskar bara att jag kunde få slappna av och njuta av graviditeten, men en oro gnager inom mig hela tiden. :-(
Nu vill jag bara att veckorna ska gå snabbt tills vi är "on the safe side" men såklart går tiden bara ännu saktare då.
Behöver annat att tänka på  känner jag, och det har jag ju nu.
Rumsbyten och inredning. Finns väl inget roligare? ❤ I löööv it.

Anyways. Jag tog en massa bilder med kameran men så långt har jag inte hunnit ännu, här är 3 bilder från mitt Instagram: 

Danilo med sin kärlek Anna

Vanessa med kusinen Felicia..

Ute vid backen. Grabbarna samarbetade bra med att få upp snowracern!


Nu fick jag visst inte ligga här i lugn och ro längre, dags att hoppa upp! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Oh vad härligt med bad :) vill oxå ha ett bad :-)

2014-01-18 @ 20:27:02
URL: http://www.wildkids.bloggplatsen.se
Postat av: Joanna

Härligt! Det enda bad som blivit här i helgen.. Är för min mobil som tog sig ett dopp i toan... Känner liiite "Skjut miiig" känsla,om man säljer så... :-/

2014-01-19 @ 12:50:19
URL: http://joannaolowa.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback