Danilo & Jonathans rum ♥

Häromdan satt vi och satte ihop det nya bordet och stolarna till Danilo & Jonathans rum.
Olivia & Jonathan ville så gärna hjälpa till och fixa...
 
Jag tömde alla lådor och gick igenom alla leksakerna och Andres tog ut den bruna hyllan och kom in med den vita, som var i Vanessas rum. Även TV:n som stod i Nicoles rum fick flytta in hos grabbarna, den får inte plats i Nicoles rum sen när det är dags för rumsbyte. Grabbarna var så stolta att ha den i sitt rum nu.
 
Insåg precis att jag glömde dra av plastet på bordet ;)
 
Ett rum i taget...
Har en väggkrok och en tavellist kvar att sätta upp, så tråkigt bara att alla väggar är av betong, så Andres får hjälpa till att borra några hål.
 

Kommentarer
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

Ihat tuolit ja pöytä.
Satu mun mob. on rikki en pysty lataamaan ja patterit onloppu. Se on kai vähän kostunu. Laturi ei mene sisään .:-((

2014-02-01 @ 18:16:55
Postat av: Carina Widell

Så fint det blev, vilket mysigt rum killarna har !

2014-02-01 @ 20:00:50
Postat av: Karolina

Va fint!😘

2014-02-01 @ 21:57:14
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Caroline

Jag trodde först det skulle va så på sidan av bordet! Haha :) tills jag läste att de va skyddsplast :)

2014-02-01 @ 23:11:02
URL: http://bojerydsflickan.blogg.se
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Oohh så fint det blev :-D
Kram Camilla

2014-02-02 @ 17:02:01
URL: http://minstorafamilj.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback