Ä N T L I G E N ! ! !

Efter 2.5 veckor är den äntligen här.
Och inte en dag försent! Våran hjälte, våran torktumlare.
 
Den har vart inne på lagning och dom skulle leverera först på måndag, men Andres sa att han kan hämta den själv och installera den, så han fick hämta den idag. Wiiieeee!
Så gissa vad jag håller på med här hemma nu? Smiley
Tvättmaskinen och torktumlaren har en del jobb att ta itu med nu, speciellt då jag bytte allas sängkläder, handdukar och annat + all tvätt som legat där all denna tid.
 
This may take a while med andra ord... Men sååå skönt!!
 
Det här kära läsare är en av våra absolut bästa köp någonsin. Hur ska en storfamilj klara sig utan tvättmaskin och tumlare? Visst finns det tvättstugor, men jag har iaf inte tid att springa dit stup i kvarten.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Håller med dig till fullo! Vi har två barn och oj vad det tvättas. Diskmaskinen är också en mycket uppskattad pryl här hemma. Man står sig rätt slätt när något sånt går sönder.

2014-01-24 @ 15:18:35
Postat av: Louise

Mmmm det är skönt med tvättpelare. har vi i vår lägenhet med och jag är så glad för den dagligen...men ibland tvättar vi i tvättstugan fast det är när sambon är hemma.
Lyxigt värre om någon av ungarna råkar spy, in i duschen skölja av och sen in i tvättmaskinen och sätta igång den på morgonen.
Min dotter är förresten 3 år och 2 månader.

Ha en fortsatt bra kväll.

2014-01-24 @ 19:42:12
URL: http://malmomorsan.se
Postat av: Joanna Eriksson

Hääärligt!:) Vi har bara två barn, o tillomed jag önskar emellanåt att vi haft en torktumlare! Framförallt till alla jäkla underkläder,sängkläder,handdukar o sånt!;-)
Kan tänka mig att det är ovärderligt när man börjar på o ha lite kids!:-)

2014-01-24 @ 20:22:15
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Ingela

Skulle inte heller klara mig utan torktumlaren! Den är guld värd! Men däremot tumlar jag inte allt, tycker det sliter för mkt på vissa kläder. Hänger på galgar eller på tvättställningar i vårt tvättrum - perfekt :-) Trevlig helg på er!

2014-01-24 @ 21:02:08
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Har ingen torktumlare. Men har ju egen tvättstuga där jag blir av med tvätten, kan hänga 3 maskiner utan problem

2014-01-26 @ 13:11:26
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback