2:a januari år 2014 och magbild från igår :)

Årets första inlägg då. :)
Igår hade vi en slappardag, tiden då Olivia sov brukar jag blogga, men igår låg vi på soffan och tittade på film. Jag somnade dock 5 minuter in i filmen. Igen. Det var andra försöket för mig att faktiskt se hela filmen.
 
Jag har precis överfört alla bilder som jag tagit de senaste dagarna och tänkte sätta mig ner för att sortera dem och bjuda er på några  Smiley
 
Igårkväll kom jag på att jag gick in i en ny vecka med lille tuss i magen!
Vecka 21 + 0 igår, cheez va tiden går. Jag har aldrig mått bättre.
 
Andres fick agera fotograf på en väldigt trött Satu...
 
Jag & magen i vecka 21 + 0
 
Här är en magbild från nyårsaftons morgon :)
Nu ska jag fortsätta sortera med bilderna.
 
Hur har ni haft det? Har ni haft en bra början på året?
KRAM!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: peachbeast

Jag har börjat jobba igen. Det känns väldigt segt. Tur att det är tomt idag så att man kan ta det lugnt nu i början.
Annars är det bara bra. Jag och småkillarna var ordentligt förkylda från 15 december och inpå mellandagarna. Först runt den 30:e släppte det. Väldigt trist. Inte kul att vabba samtidigt som man själv är förkyld och har bihåleinflammation :-(. Men nu går det mot värme och sol igen så jag hoppas att vi slipper sjukdomar ett tag framöver.

2014-01-02 @ 13:18:45
URL: http://supermancat.blogspot.com
Postat av: Mia

Hej !!

Måste bara fråga....Var har du köpt dom fina stjärnbyxorna ??? Älskar stjärnor precis som du :)

Följer din blogg nästan dagligen, de har blivit lite av min vardag att "hänga" med dig och din familj.
Ha de gott !! Kram// Mia

Svar: Tack va roligt!
Mina byxor är från New Yorker ;-)
Me & My Baby Dolls

2014-01-02 @ 14:32:35
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

va fort de går =) redan v 21 =)

2014-01-03 @ 14:59:53
URL: http://www.melissasprinsar.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback