Zombie feeling....

Jag tycks inte ha nån energi alls!
Försökte vila på soffan en stund, men det gick inte alls. Någon har kommit och vill ha det och det hela tiden, så jag gav upp.
 
Idag var vi (<--- barnen) bjudna på min bästa kompis sons Nicolas födelsedagskalas, som jag tråkigt nog fick tacka nej till imorse... Jag kan bara inte, jag orkar inte.
Känner mig jätte taskig- barnen är ju friska och så. Men Andres var tvungen att åka iväg en stund och jag känner att jag inte orkar ta mig iväg och stressa dit oss, inte med tanke på sammandragningarna som jag har haft, så.. dom fick snällt stanna hemma. (taskig mamma?) Som tur är hade jag inte berättat för grabbarna att vi skulle ha gått på kalas idag (jag orkade inte höra på tjat om "när ska vi gå, ska vi gå nu" om och om igen.) Och tur var ju det.
 
Jag knallar runt här hemma med mjukisar och håret i en slarvig tofs och bara tar det lungt.
Knappt så jag orkar ta mig till toaletten, haha...
Har sovit jätte dåligt inatt, därav denna zombie känsla.
 
Vanessa har fått följa med Mummu och sin moster och kusiner till IKEA, det var hennes tur att få komma iväg själv och hon fick med sig lite pengar ifall dom ska äta eller fika. Hon sa själv att hon skulle handla smink för dem...?
 

Jag går runt och gäspar som en zombie oc det känns att om jag skulle få somna nu skulle jag vakna först imorgon. Nu får jag ta och rycka upp mig!
Jag måste orka göra lite kaffe ifall det skulle hjälpa.
 
Jag kommer snart tillbaka- med nya krafter!
(men vart fasiken ska jag trolla dem ifrån, är en annan femma?)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh älskar Olivias byxor!!! Galet fina! :) har följt din blogg i flera år nu och jag ser verkligen upp till dig! Du är min förebild! :) tack för att du delar så mycket av ditt och barnens liv.

Jag älskar namnet Liam och skulle tycka de skulle passa perfekt på lille bebisen i magen! :)

Ta hand om dig! Kram

2014-02-15 @ 14:17:38
Postat av: Sandra

Hoppas snart att du bli piggare. Önskar er en fin Lördag.

2014-02-15 @ 15:38:58
URL: http://charmigavardagen.blogg.se
Postat av: Sofie

Zombiefeeling kan jag stämma in på också idag! Känns precis som när jag nyss vart gravid.. är i v.35 idag. Heeelt galet trött! Ta hand om dig! Ta ett långt bad sen och ät massa gott! :) Kram på dig

2014-02-15 @ 16:55:46
Postat av: Morhanna

Vart kommer tunikan på sista bilden ifrån? :))
Trevlig helg!

Svar: Lager 157 på Port73!
Me & My Baby Dolls

2014-02-15 @ 19:17:08
URL: http://morhanna.blogg.se
Postat av: Linda

Hejsan Satu!
Tror ingen dömer dig för att det inte blev något kalas idag. Det är ju inte så att dina små skrutt inte får kul saker att göra (varje gång jag går in här har ni varit på kalas eller liknande haha).
Är så avundsjuk på dig och din graviditet, har dock precis fått tvillingar men jag (inte kroppen) är redo för fler. Stort grattis till #6 förresten.
Såg förresten dig med familj i våras på studentutspringet, kunde dock inte gå fram och säga hej pga att jag jobbade då, så jag säger hej nu och ger dig en "kram".
Må så bättre och ha en lugn helg.

Svar: Åå va kul! Vart jobbade du då?
Me & My Baby Dolls

2014-02-15 @ 21:15:38
Postat av: Greta

Nicole är så himla lik dig!!

2014-02-15 @ 23:26:41
Postat av: Anonym

Vad gulliga:)

2014-02-15 @ 23:53:09
URL: http://Netaforever.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback