Varm choklad & brutet knä

Ja den är ju inte bruten, bara känns lite som det... Mitt knä då alltså.

Igår ställde jag mig upp från huk och det bara knakade till. Aj som fan!
Hade en gråtande Olivia i famnen så det var bara att bita ihop och ställa ner henne på bästa möjliga plats. 
(<---förklarar senare)
Ni som följer oss på Instagram vet att vi var ute på vift igår.

Hur som helst, när jag vaknade imorse så såg knäet mindre roligt ut. Som att jag blivit misshandlad, fast jag inte ens slagit i den nånstans!
Jag sa ju att den är bruten! sa jag till Andres...


Nu ligger jag i badet, har precis skickat upp alla 5 småttingar vars hår jag tvättat. Dricker lite varm O'Boy innan dagen kickar igång.

Idag ska jag och tjejerna på kalas- dagiskompisen Frida fyller år!

Ha en fin lördag allihopa❤

Kommentarer
Postat av: GOS TreMirakel

gå o kolla upp knät vet jag så det inte är någoting som gått sönder..

2014-02-01 @ 09:10:07
URL: http://tremirakkeel.blogspot.se/
Postat av: mummu

satu mitä tapahtu polvelle jos on kipeä ota varovasti tai sit menet lääkäriin . 😁😍

Svar: Ei mitää hätää Mummu ;)
Me & My Baby Dolls

2014-02-01 @ 10:14:24
Postat av: Hjördis Pedersen

Usch då ser inte alls bra ut, det får du kolla upp. kram

Svar: Nädå, det är ingen fara;) Jag kan gå med den :D
Me & My Baby Dolls

2014-02-01 @ 10:47:41
Postat av: mia från Skåne

Aj va det ser ut att göra ont!

2014-02-01 @ 11:10:11
Postat av: nathalie - mamma till charlie <3

huuu vad otäckt!

2014-02-01 @ 12:10:29
URL: http://livetomyarp.com
Postat av: Sandra

Ajaj... =( hoppas det går över i knät så konstigt att det blev blått när du inte stött det. Hoppas att det känns bra nu iaf =)

2014-02-01 @ 12:19:19
URL: http://charmigavardagen.blogg.se
Postat av: Greta

Kan ju ha varit att knät låste sig lite lätt när du satt på huk, och sen när du reste dig så blev "urlåsningen" ett kraftigare knak. Fast jag är ingen läkare, så ska väl egentligen inte säga något ;)

2014-02-01 @ 15:44:13
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback