Tulpaner & Dags att inhandla lite större tröjor?

Igår kom Puua (min pappa) hit för fika efter att grabbarna ringt hit honom.
Dom satt och planerade att dom ska åka till Handen C idag tillsammans, och det var jätte viktigt att han kommer och hämtar honom med Puuas bil.
Cheez alltså jag blir galen snart av allt snack om Puuas bil och Puuas nyckel. Dom är som besatta!
Det är något med den där gamla skrothögen till bil som dom är helt fast i. Och så är det en merca, så varje bil vi möter ropar dom "Åå en merca! Kolla, kolla, kolla!"
 
Så det första grabbarna gjorde när dem vaknade imorse var att börja tjata om att Puua ska hämta dem med bilen och sen följde tusen frågor om "när kommer han"?
Nu har dom iaf åkt till Handen med Mummu & Puua. Vanessa ville också följa med dem men Nicole ville stanna hemma och titta på film "i lugn och ro från Puua." Smiley
 
Olivia sover, annars hade jag också behövt ta mig en sväng till Centrum för att kolla på lite tröjor.
Jag äger ett enda gravidplagg- ett enda. Det är en blå/grå randig tröja som är hur skön som helst.
Annars så använder jag mina vanliga kläder och dem har funkat hur bra som helst. Eller ja... utbudet blir bara mindre och mindre där om jag inte vill se ut som en packad korv- vilket jag gör i många av mina kläder just nu.
Men annars så har mina långa tröjor funkat alldeles utmärkt. Men som sagt... det börjar bli få tröjor som funkar och man vill ju inte att det ska sitta åt så hårt...
Mjukisar är det som gäller när vi är hemma och tights när jag ska ut, haha... Passar perfekt- vem behöver mammabyxor?
 
När Mummu & Puua kom idag hade min mamma med sig dessa till mig:
 
♥ Jag har världens bästa och omtänksammaste mamma! ♥
Tulpaner påminner mig om vår, och på tal om det så hade jag ena fönstret i köket helt öppet för att vädra imorse och då tittar barnen ut och blir sååå glada för att dom kan se grus!!! Och det måste ju betyda att det snart är sommar och vart är mina sandlaer, ska vi ut och leka?! (<--- I WISH!)
Dessa bilder hann jag knipsa imorse innan 3 av mina 5 dyrbaraste skatter drog iväg på egna äventyr:
 
Danilo & Jonathan stod ju och tittade ut genom fönstret i sisådär en timme och när dem såg Puuas bil så började dom klä på sig direkt, fast jag sa att dom faktiskt skulle in en stund...
Det struntade dom i, dom tog på sig luvtröjor, jackor, mössor och vantar och väntade. Börtisarna.
 
Och Puua gör något som jag inte gillar (men det struntar han i)- ger Olivia kaffe.
Ni ser ju att hon vet att hon gör något som vi inte gillar, buset bara lyser i hennes ögon.
"Liiah" med pussmunnen!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad roliga grabbarna är! :D
Vad lik Nicole Vanessa är på den bilden.

2014-02-09 @ 14:28:21
Postat av: Frida

ELLOS har en del mammakläder, billiga och bra, tips eftersom du inte ska springa runt så mycket:-)

2014-02-09 @ 20:31:23
Postat av: Martinique

Vi mår bara bra, ja dom växer snabbt dom små liven. Önskar man kunde stanna upp tiden lite ;)
Gick inte du på någon medicin mot sammandragningar/förvärkar när du väntade Olivia? Kan inte den hjälpa dig?
Vilka vackra tulpaner, jag älskar tulpaner dom är så vackra. Och precis som du skriver, vem behöver gravidbyxor dom är bara obekväma ändå :P

2014-02-09 @ 22:00:44
URL: http://fruenarsson.vimedbarn.se
Postat av: Emma Grann Fotografi

Söta bilder :)

2014-02-15 @ 18:53:14
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback