The Gonzalez Twins

45 dagar kvar tills Jonathan & Danilo fyller 4 år, och då har vi hela tre 4-åringar här hemma samtidigt fram till 26:e juni då Vanessa fyller 5 år. (Vanessa är 9 månader äldre än twinsen)
 
Dom har pratat om sina kalas i en evighet nu och om vilka dom ska bjuda. Jobbigt bara när dom inte är överrans om gästerna då dom ska ha gemensamt kalas, haha...♥
 
Idag passade jag på att ta lite kort på dem tillsammans, det blir inte mycket sånt annars och det är ju såklart kul att ha!
 
Danilo & Jonathan är enägstvillingar men inte helt identiska.
 

Igår tittade Andres på bilder och frågade mig vem av dem som var på bilden, haha... på just den bilden var dom superlika och han hade lite svårt att se vem som var vem. Vilken inte brukar hända så ofta annars, det är väl mest om man ser dem snabbt bakifrån eller nåt. Men andra familjemedlemmar, främst på Andres sida har problem med att skilja dem åt, haha.. Och på dagis också när dem gjort något bus så frågar fröken vad denne heter och dom tiger som muren och bara skrattar- men då brukar Nicole eller Vanessa tjalla på sina bröder. Smiley
 
 Danilo är förkyld så han ser lite hängig ut... :(
 
Lillsyrran Olivia kollar på när jag tar bilder:
 
Så hon får vara med:
 
Härliga grabbar!
 

Kommentarer
Postat av: mamma24sju

Fina kort! Har ni testat tvillingarna att de är enäggs eller hur är ni säkra på det?

Svar: Jag gick på kontroller varje vecka när dem låg i magen, just för att de är enäggs.. :)
Me & My Baby Dolls

2014-02-22 @ 22:00:22
Postat av: Karolina

❤️Fiiina bilder!❤️

2014-02-22 @ 22:34:38
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Så härliga bilder,alltid lika kul att se..:-D
Skrattade när jag såg bråket om flaskan haha

Ha en jättebra kväll
Kram Camilla

Postat av: lilly

Åh mina är oxå enäggisar men inte identiska ;) min familj kan skilja på T och L utan problem. Däremot har deras pappa problem ibland :p

2014-03-03 @ 19:21:25
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback