Seg start på denna lördag

God morgon lördag!
Va segt denna lördag startade.
 
Igår tog vi fram barnens madrasser och la på vardagsrumsgolvet och så skulle vi allihopa sova tillsammans.
Ja förutom lilla "Liiah" som ville lägga sig 19.30.
 

Vi tog fram chips och dricka och tittade på Fångarna på Fortet. Danilo & Jonathan slocknade redan vid 20:30 och tjejerna strax efter Fortet.Jag och Andres låg och tittade på film och innan den var slut så sov han som en stock, så jag satte mig i köket och la pussel.
Fasiken va kul det är med pussel! Man är ju helt fast. "Jag ska bara lägga en bit till" och vips så var klockan 00:50! Vi gjorde en annan Disney pussel när Nicole var liten och det var lika kul då, sen köpte jag ju denna men det blev inte av att vi gjorde den- för var skulle vi ha den utan att nyfikna barn skulle ta ner den?
Nu är den iaf på köksbordet och dom vet att dom inte får röra den, haha. Än så länge har den fått stå ifred, fast Nicole & vanessa har fått vara med och hjälpa till med den, grabbarna är inte alls intresserade.
 
Så jag la mig på madrasserna bredvid barnen och somnade inte förräns närmare två-tiden. Och Olivia vaknade 6:35.... Zzzz.....
 
Måste bara bjuda er på en rolig bild på våran virvelvind Vanessa.
Hon sa att hon ville bada i lugn och ro efter att vi andra var klara...
Hon har tagit pappas strumpor och kallingar och sa att hon har fått en ny baddräkt! Smiley
 
♥ Vanessa ready for beach 2014 ! ♥
 
Hon behöver inga fler baddräkter mao ;)
Idag är jag super seg... var yr och mådde illa hela morgonen nu börjar det kännas bättre. Jag dricker mitt kaffe nu (vem kunde tro att jag skulle gilla kaffe till slut?!) och tittar på OS i bakgrunden.
Antar att det är mycket sånt som är på våran Tv den närmaste tiden... Hos er också?
Såg ni invigningen igår? Jätte häftigt när dem tände den Olympiska elden.
(Annars så är jag inget stort fan av detta alls...)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma24sju

Haha, så roliga barn! Fantasin flödar.....Så mysigt ni bäddat framför TV:n!

2014-02-08 @ 12:32:38
Postat av: Sofi

Mysigt :)
Nej jag kollade inte på os-invigningen då jag är så irriterad över Putin och allt vad han nu innebär. Men jag lägger ingen värdering i att andra kollar :) Själva OS är ju roligt men Rysslands lagar behövs se över!

2014-02-08 @ 14:17:16
Postat av: ♀Linnéa♀

haha härlig bild!

2014-02-08 @ 16:02:31
URL: http://vibordedra.blogg.se
Postat av: Gunilla

Vilken härlig familj!! Bädda alla framför tv!! Det kommer barnen att minnas med glädje!! Läser din blogg varje dag!!!!!

2014-02-08 @ 16:15:14
Postat av: Anonym

Haha Bessa ! 😂😂😂

2014-02-08 @ 18:11:18
Postat av: Anonym

Hmmm min telefon ändrade lite konstigt....

2014-02-08 @ 23:25:40
Postat av: Ellinor Tärnqvist

hihi älskar bilden på Vanessa, bild till studentplakat kanske? är en perfekt bild till det =D

2014-02-09 @ 10:27:13
URL: http://piecezofme.blogg.se/
Postat av: Ellinor Tärnqvist

hihi älskar bilden på Vanessa, bild till studentplakat kanske? är en perfekt bild till det =D

2014-02-09 @ 10:27:14
URL: http://piecezofme.blogg.se/
Postat av: Tess, Evelina & Ängeln

Jag har precis vikt mig av skratt! Hon är då så skön eran Vanessa!Verkar vara helt supertokig och fylld med bus! :D

2014-02-09 @ 11:24:05
Postat av: Josefin

Vilken mysig idé att sova framför tv:n! Det ska jag göra med mina barn när de är större!

2014-02-10 @ 12:03:21
URL: http://currlin.blogspot.de/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback