Party in (lek) Vegas Baby!

Igår far vi iväg på kalas igen, barnens dagiskompis Frida fyllde år och firades på Lek Vegas.
Denna gång var det bara Nicole & Vanessa som var med och dom hade jätte roligt med sina kompisar.

Såhär såg det ut när vi kom dit, 10 minuter innan kalaset skulle börja...

Födelsedagsbarnet Frida bokstavligen kröp fram till oss, utmattad och igenomsvettig. What a party animal! :)

Jag hade inte med mig kameran (kors
I taket) så jag försökte fota med mobilen och det gick ju inte bra alls...blir inte bra bilder. Hoppas på att Fridas mamma Anna-Maria skickar några kort till mig *blink blink* ;)

Vanessa, Nicole och systrarna Ella och Iris.

Två collage som jag gjorde...


Lite diverse bilder sådär :)

Tack för att vi fick komma på kalaset familjen Hult! ❤ Jätte trevligt!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback