Mer om vagnar och sånt

Förresten- var och kollade på vagnarna förut, vilket var bra för nu kan jag stryka bort City Selecten från listan. Den var inte alls bra med en liggdel och en sittdel, enligt min tycke.
- Hade jag sittdelen överst så såg jag inte bebisen (eller det hade ju vart svårt att se bebisen med tanke på att den är i min mage fortfarande) men jag såg alltså inte in i liggdelen och det kändes lite bökigt att ha den där nere. Och var liggedelen uppe så hade jag ingen koll på Olivia och hon såg ju inte mycket heller.
Och den kändes lite framtung och jag blev lite påmind om att det faktiskt var svår att åka buss med, t ex.
Knasigt hur man glömmer bort det där. Men annars så älskade jag ju den vagnen med de olika kombinationerna. ♥ Det blir dock inte den vagnen för oss just nu.
 
Andres var och kollade på Donkeyn men han tyckte inte om den alls. Den var för vinglig tyckte han också och sittdelen var inte så stabil heller.
 
De andra syskonvagnarna strök vi direkt...
Han gillade också Emmaljungas double Viking.
Kronans syskonvagn säljer dom inte här på BabyProffsen, men jag visade bilder till honom på den. Där är det leverans i månadsskiftet mars/april och dom hade förhandsvisning på den igår i Kungenskurva.
Han gillade inte den heller. Den enda fördelen med den, jämfört med Vikingen var att den var smalare än Viking, den är bara 74 cm bred och Viking är ju 79 cm.
Så det lär ju bli en double Viking om jag inte får tag på en svart Emmaljunga double Monkey begagnat nånstans.
Haha, vilka problem man har alltså...
 
Idag har Olivia pysslat med att leka kurragömma...
 
Danilo på morgonen. ♥
 
 
Denna inlägg skulle ha publicerat redan för länge sen,men den har inte kommit upp?
Jaja, bättre sent än aldrig ;)
 
Här har vi ätit middag, badat allihopa och nu har vi tagit fram lite fredagsmyyys! Kanske barnen slockar tidigt ikväll, haha...
Nu ska jag moffa i mig gurk och morotsstavar med philadelphia, yammie!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlie

Oj, vad tidigt ni fredagsmyser. Här är inte ens maten påbörjad :)

2014-02-28 @ 17:26:06
Postat av: Anna

Prova med hummus till grönsakerna om du tycker om det är super gott. (är ju vitlök i också ;) )

2014-02-28 @ 19:11:42
Postat av: Linda

Jag kan rekommendera Phil and Ted.

2014-02-28 @ 20:38:19
Postat av: Mamma till 3

Basson duo? Nått för er? Finns hos syskonhuset i stuvsta!

Svar: Vi tittade på den förut, men den ströks bort eftersom benutrymmet är så kort :)
Me & My Baby Dolls

2014-02-28 @ 21:00:27
Postat av: Mamma till 3

Ok, icandy pear?

2014-02-28 @ 22:05:25
Postat av: Louise

Rekommenderar phil&teds

2014-02-28 @ 22:34:51
Postat av: Lizette Hult

Bra blogg!! Missa inte ---> http://ungrik.blogg.se/

2014-03-01 @ 00:33:17
URL: http://ungrik.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback