Lördagsplaner

Åh jisses vad lill-Tuss håller på i min mage alltså!
Han har nog blivit inspirerad och håller på och möblerar om för fullt där inne. Sparkarna känns annorlunda, mycket mer kraftfulla nu. Jag känner nån liten fot eller rumpa (?) sticka ut, så jag kan ta på den.
Superhäftig känsla. Den bästa. ♥
 
Igårkväll fick jag en bubblande lyckokänsla, hur mycket jag längtar efter denna lille bebis. Våran son.
Jag tycker alltid att den sista biten är den mest spännande, inte för att jag är i slutspruten nu, men för varje dag som går har denna bebis bättre chans att klara sig om den skulle födas för tidigt. Varje dag är guldvärt, varje dag räknas. ♥ Jag längtar tills han föds, samtidigt som jag ju självklart vill att han ska stanna i många veckor till. Vecka 35 + är mitt mål, det har det alltid varit med varje barn.
Tänk när vi alla har en ny bebis att snoosa på, gosa med och pussa på. En liten lillebror.
Jag är såå lycklig över den här bebisen, även fast jag inte tillåtit mig själv att tänka på det riktigt. Ja, inte fullt ut. Oron har ju jämt funnits där.
 
Jag tror att jag har blodtrycksfall lite då och då. Igår när vi handlade på Coop så svällde det över mig- jag blev helt varm och yr och trodde att jag skulle spy där och då. (precis som imorse)
 
Idag skulle jag ha följt med in till stan för brunch och fira min fina vän Kicki som fyllde år i torsdags.
Men sen, bortskämd som man är så kände jag att jag orkade inte åka tåg och pendeltåg in. Inte idag med tanke på hur jag mått. Så jag fick tacka nej... :( Jag är med på "hemmaplan" nästa gång då!
Tråkigt att man inte har körkort, man är så beroende av andra i dessa situationer. Jag har inget emot att åka kommunalt, men just nu... låter det inte så lockande.
 
Idag fyller också Andres systerson år, där blir det fika framåt kvällen.
 
Här kommer några bilder på mitt & Andres sovrum, fattas "bara" nån fin väggdekor ovanför sängen, annars är jag supernöjd! (ett mycket bra tips om man vill slippa fula hål på väggarna)
 
Ett av sakerna som låg i Jotex paketet:
- Vårat allra första sänöverkast!
 
Jag har nog aldrig ägt ett överkast förut, men jag kände att det är dags nu, ungarna är jämt där och Olivia ska klättra upp och torkar sin näsa/mun på sängkläderna och jag är för lat för att byta sängkläder varannan dag.
Grabbarna och Nicole myser...
 
Grabbarna bus kom till mig med sina nya jackor och bad mig ta en bild på dom att visa till Puua, so here it comes:
 
Andres köpte dom förra veckan till ett vrakpris. Dom har kostat 799 kr och nu 199:-
Nu ska jag vila mig på soffan en liten stund. ♥
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
P.S Här ösregnade det hela dagen igår, så allt snö är nästan borta :/

Kommentarer
Postat av: I

Å så roligt det är när du lägger upp så mycket bilder i bloggen! Hoppas du mår bra och passa på att vila när bRnen är på dagis o Olivia vilar, det behöver du :) kram

2014-02-08 @ 22:24:17
Postat av: Jeswi

Har du fått tag på en vagn?
Såg precis en dubbel monkey på blocket, det var väl en sån du ville ha??

Svar: Nej, inte beställt nån vagn ännu...Måste kolla upp den, tack för tipset!! <3 =)
Me & My Baby Dolls

2014-02-09 @ 10:42:45
Postat av: Helena H

Oj, vilket bra pris på jackorna! Kul att handla när det är sån rea. :)

2014-02-09 @ 19:39:45
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback