Blandade bilder

Jag har lite blandade bilder på min blogg-mapp som jag skulle dela mig utav.
 
Här är 2 bilder från när vi gick till Mummu och Puua efter dagis i tisdags (?) och blev bjudna på mat.
Eller ja, Nicole gick snällt fram till Mummu och talade om att det var "jätte äcklig" mat på dagis och att hon är vrålhungrig. Så Mummu satte igång och lagade mat till oss. ♥ Tack mamma!

Puua med sina två bodyguards...
 
Det där är Jonathans favvo ställning- ta en kudde, lägga den på Puuas mage och sen lägga sig där och gosa.
Puua retar alltid Nicole och hon blir så arg och tjurig på honom och beklagar sig till Mummu om hur jobbig Puua jämt är, att hon aldrig får lugn och ro. Smiley
 
Puua kom på morgonkaffe :)
Alla barnen var torra rumt munnen förra veckan så det gällde att smörja och smörja, därav Nukkes ansikte, hehe..
 
Vanessa hjälper brorsan med lite läppsyl...
 
Det finns inte så mycket som är bättre än att få gosa med denna lilla tjej (och hennes syskon såklart)
Älskar att pussa på hennes hals, kinder och nacke, känna doften av henne, höra henne skratta från hjärtat...
 
Var förresten och hämtade ut Vanessas nya glasögon häromdagen, så fina! ♥
Nu hamnade hennes allra första par i hennes "Minneslåda".
 

Kommentarer
Postat av: mamma24sju

En massa barnfrågor, svara gärna om du vill!
Hur många barn vill du ha? Hur många vill Andres ha?Tror du att man någonsin känner sig "klar" med sin familj? Är det slitsamt för kroppen att få barn så tätt? Skulle ni vara med i familjen annorlunda om de frågade? :-)

Svar: Jag har alltid sagt 8 barn :) Men vi får se, man måste känna efter allt eftersom ;)Andres sa att det räckte redan efter Vanessa, haha :D

Jag har också frågat mig om man nånsin kan känna sig "klar" med sin familj. Vissa känner av det direkt att det räcker, men jag är inte där än iaf ;)

Om det är slitsamt för kroppen... För min del är det "bara" detta med livmodertappen som jag får behandling för under graviditeten, men inte annars tror jag? Haha..

Haha, familjen Annorlunda, nä alltså man ska väl ha 7-8 barn för att vara med har jag för mig? Vi är inte alls där ännu, haha :)
Me & My Baby Dolls

2014-02-07 @ 23:53:38
Postat av: Hanna Karlsson

Härliga bilder!

2014-02-08 @ 06:07:09
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: mamma24sju

Kul att du svarade! Jag är fascinerad av de som känner att en eller två är nog och är klara sedan. Jag har sex barn och tror varje gång att jag ska vara färdig, men....kommer säkert att ha ångest i klimakteriet när jag verkligen inte KAN få fler även om vi redan har många barn.

2014-02-08 @ 12:30:40
Postat av: Jennie studerar i Los Angeles

härligaa bilder:D

2014-02-14 @ 23:35:06
URL: http://jsjolin.blogg.se
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

fina bilder

2014-02-14 @ 23:46:40
URL: http://mohammedis.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback