Trött i kropp och knopp

Hade tänkt att skriva lite mer här på bloggen, men jag orkar inte.
Jag är helt färdig i kropp och själ.

Har varit på begravning idag och det sög verkligen musten ur mig.
Skriver mer imorgon.

Nu ska jag försöka sova ❤

Ilväll tar jag min sista tablett av livmodertapps behandlingen. Just nu spelade det ingen roll om jag tar dem eller inte, dom gör nog ingen nytta nu när man är såhär "långt gången" ändå sa läkaren sist. Men jag tar ändå den här sista som jag har kvar.
Ser såå fram emot mitt kommande besök på MVC och samtalet med förlossningsläkaren ❤

Titta vem som kröp upp i vår säng precis:

Nyss snackade hon som en papegoja för att sekunden efter såg det ut sådär. Hon gick nog i sömnen... :)

Jag ska kolla klart på "En man och hans fruar" och sen blir det natti natti.


Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Sov gott!

2014-04-02 @ 23:58:12
URL: http://madelein.se/
Postat av: Malin-tvillingmorsan♡

Godnatt kramar från mig & tvillingarna ❤️

2014-04-02 @ 23:58:39
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Felicia

Så roligt att höra att fler än jag tittar på "En man och hans fruar" ;)

2014-04-03 @ 19:21:57
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback