Träffat Diego & Shabnamns lille son ♥

Tjohej!
Bli inte förvirrade nu när ni kommer att se bebis bilder i detta inlägg, det är inte alltså Torgny som kikat ut, det är Diego & Shabnams lille son som föddes den 10/4  Smiley (Diego är Andres äldsta son)
 
Igår far vi runt på stan hela familjen, åkte sen till Täby C för att köpa present till nytillskottet i familjen- Diego & Shabnams lille son. ♥ Cheez vilket stort centrum, hade aldrig vart där tidigare. Har ni?
 
Sen åkte vi till Danderyds patient hotell (BB-avdelning) och träffade Diego & Shabnams lille son för första gången!
Sååå liten och go!!! ♥♥♥
 
Andres med sin sonson ♥
- the first meeting -
 
Han var tydligen en exakt kopia på Diego när han föddes, thihi..
 
Olivia var väldigt nyfiken på bebisen... men när pappa hade hållit i honom för länge och bebis började gråta så blev Olivia svartis och började grina hon också. Smiley
 
Resten av syskonen var också jätte nyfikna.
 
Gammelfarmor och farfar och Javi på bilden.
 
Jag fick också hålla honom, bebisdoft måste vara det bästa! ♥
 
♥ Välkommen till världen! ♥
 
 
Stort Grattis tiller än en gång, han var jätte fin!!
 
Nu är längtan efter egen bebis ännu större. ♥
För övrigt så är läget likadant just nu. Inte ont, inget blod.
 
Jag har sovit som en stock i några timmar!
Tusen tack till mamma som gjorde det möjligt.
Snart kommer vårat järngäng hem och så ska vi handla lite lördagsgott.
 
Jag håller er uppdaterade... ;)
(mybabydolls heter vi på Instagram också för er som är intrersserade ;))

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Så söt! Hur stor var han?

Svar: 3680 g har jag för mig 😊
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-04-12 @ 16:55:51
Postat av: Ann-Sofie

Okej! :-)

2014-04-12 @ 20:57:04
Postat av: Lene

Nu får du sluta kalla Torgny för Torngy. Det säger bara vips så är han döpt till Torgny. Hemska tanke!

Jag tycker Leandro är ett fint namn. (Hoppas det var det jag läste förut)

Svar: Ingen risk! Hahaha...
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-04-12 @ 22:08:15
Postat av: Tess

Grattis "farmor" Satu :))

2014-04-12 @ 22:30:56
Postat av: Helena H

Åh vad lik Robin han är! :) Jättefin!

2014-04-13 @ 03:23:09
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback