News

Halloj allihopa, och tusen tack för era kommentarer! ♥
Verkar vara väldigt inviduellt det här, om hur länge det dröjde innan förlossningen startade.
 
Det här är nytt här hos mig iaf:
Igårkväll kom det ut mer slempropp med brunt/blod i.
På natten började jag att blöda. Även lite på morgonen när jag var på toa.
Jag ringde till förlossningen och dom bad mig att ta på mig en binda och knalla runt i en timme för att se om det kommit mer. Said and done- det kom inget mer blod. Och inga värkar heller, så jag behövde inte åka in för kontroll.
Bara jag känner honom, vilket jag ju gör, han kör vågen där inne.
 
Så vad tror man nu då...? Ingen aning alls.
Nu är jag iaf ensam hemma och äter min frukost här i eran sällskap och sen ska jag vila. Det blev inte så mycket sömn igår för jag blev jätte nervös helt plötsligt.
Kände mig inte alls redo!
Andres, Puua & Abuelo hämtade grabbarna förut, dom skulle gå och fixa nånting tillsammans. Och då ringde jag till Mummu och frågade om hon orkade ta tjejerna en liten stund så att jag hinner vila lite. Så nu gick dom ut precis.
 
Solen skiner idag och dom har lovat varmare väder nu! Tjohoo!
Jag har dammsugit och fixat tvätt och plockat (dom sa ju att jag skulle vara på benen) och sen har jag gått igenom min BB-väska. Helt galet overkligt. men vem vet, det kanske dröjer hur länge som helst innan våran son vill titta ut?
Han kanske vill hålla spänningen vid liv här nu ;) ?
 
Jag bjuder er på bilder från denna morgon:
 
Efter att jag skickat iväg Danilo & Jonathan (som för övrigt inte kan hålla sams om nåntign just nu) så ville tjejerna leka inne på deras rum.
 
Nicole
 
Vanessa
 
Olivia fick inte vara med, för hon "bara förstör", så hon satt fint och tittade på och åt en macka..
 
Både Nicole & Vanessa var jätte glada imorse när jag bara satte upp håret med ett spänne.
På vardagarna brukar dom inte ha håret utsläppt när dom är på dagis, jag vill att det ska vara tofsar eller olika flätor. Dom har så långt hår att dom bara skulle se ut som ovårdade troll med håret utsläppt och så skulle det nog bara vara i vägen för dom pysslar och grejar varje dag på dagis. Och så går det ju löss där tydligen också, så uppsatt it is! 
Men på helgerna är det inte så noggrant :)
 
Lill snuttisen
 
Mummu kom!
 
 
Jag packade med dom lite frukt och lördagsgodis, hoppas att dom har kul! ♥
Nu ska jag gå och lägga mig en stund. :)
 
Igår var vi på Danderyds patient hotell (BB-avdelning) och träffade Diego & Shabnams lille son!
Sååå liten och go!!!
(Bilder kommer snart ;))
 
Hur mår ni idag?

Kommentarer
Postat av: 7 barnsmamman

NU dröjer det nog inte länge till innan ni sitter å håller er lilla son i famnen ;). Passa på å vila nu idag ;)

2014-04-12 @ 11:13:20
Postat av: Cissi

Å vad spännande! Låter som att det är ngt pågång iaf

2014-04-12 @ 11:34:50
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Camilla 33 år & 10 barnsmamma

Älskar dina tjejers hår..ler..

Snart är han här :-D
Kram Camilla

2014-04-12 @ 12:12:24
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Maria (mamma till 4)

Teckningsblödning? Han kommer inom ett dygn ;)

2014-04-12 @ 12:36:23
Postat av: Alexandra

Nee så spännande! Tror inte det dröjer länge till så har ni bebin hos er <3

2014-04-12 @ 21:51:24
Postat av: Maria mamma till 5småttingarna.

Ja nu är de nog allt något på G, ja fick blödning dagen innan min son föddes, då betydde de att ja var på väg att öppna mig, (blödningen), lycka till när de väl sätter i gång, hoppas allt går jätte bra :-) / kram

2014-04-12 @ 22:57:12
Postat av: Maria mamma till 5småttingarna.

Ja nu är de nog allt något på G, ja fick blödning dagen innan min son föddes, då betydde de att ja var på väg att öppna mig, (blödningen), lycka till när de väl sätter i gång, hoppas allt går jätte bra :-) / kram

2014-04-12 @ 23:05:17
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback