När kalasandet är över- Zzzzzzzzzzz

Helgens kalasande är över.
Nu kan man andas ut... We did it!
Säg vad ni vill men jag tycker att det är skönt att allt kalasfix och förberedelser är över för denna gång!
Nu kan man pusta ut och släppa den stress kalas ordnandet kommer med.

Grabbarna bus har haft en bra helg med många fina presenter. På tisdag när dom egentligen fyller år ska vi fira lungt med tårta och paket från oss.

Denna helg har inte bjudit på vila och lugn alls. Imorgon är det måndag och jag behöver bege mig till Handen Centrum för några ärenden.

Nu håller mina ögon på att gå i kors, jag behöver få sova gott inatt, jag lider av sömnbrist! Hoppas att John Blund besöker mig och att jag får vakna utvilad. ;)

Jag lovar att blogga ikapp imorgon. 

"Torgny" vaknade precis och började med nån fotbollsträning, så som han håller igång i magen. Vi måste ta ett litet snack, han och jag- vad e de här för stil att vakna när det är sovdags!?

Natti natti ❤

The party boys :)


Kommentarer
Postat av: FAMILJEN LINDVALL, MAMMA TILL 3 SMÅ TROLL OCH MIN RESA FRÅN FETMA TILL NORMALVIKTIG. DET HÄR ÄR VÅRAN VARDAG!

Grattis till Killarna, tänk att de blivit så stora! Det låter som de har haft en bra kalas! Hur upplevde du det att ha ett kalas på ett lekland? För och nackdelar? har själv aldrig haft de så till mina barn men är lite nyfiken på hur det är :) Ha en fin måndag

Svar: Svarar till dig via din blogg ;)
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-04-07 @ 09:12:52
URL: http://lindvallfamiljen.blogg.se
Postat av: Anna

Hej igen :)
Var har du köpt den coola tröjan som Jonathan har på sig? (eller är det Danilo);))

2014-04-07 @ 09:18:02
URL: http://femunderbarabarn.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback