Kväller

Godkväll! 
Jag lovade att blogga ikapp en massa och nu sitter jag här med ögonen i kors, haha...
Håller på och skriver förlossningsberättelsen här parallelt och letar efter gamla bebis bilder på syskonen så att ni/jag har lite att jämföra med.
Medans jag skriver parallelt så passar jag på att skicka ut lite inlägg också.
Bebis ligger här på soffan och tittar på fotboll med sin pappa. Eller nu ljuger jag, han sover som en stock bredvid.
 
Jag hann inte med att gå igenom min garderob idag heller som jag hade tänkt. det tar alltid så mycket längre tid att handla med hela familjen än vad man tänkt sig. Vi handlade present till min systersson Dewin som fyller 7 år imorgon och fyllde på kyl och frys litegrann också. Och vips så är det middagsdag när man kommer hem, sen ska barnen badas och det ska fixas och donas och sen är det läggdags. Jag hann iaf byta alla barnens sängkläder innan läggdags.
 
Varje gång jag tar upp bebis för att amma så springer Olivia till soffan och sätter sig för att få hålla sin lillebror.
Så även idag...
 
Jag & min nyföding ♥
 
Gos med pappa...
 
Mummu var förbi här imorse och tog med sig syskonen till dagis innan hon skulle vidare och simma.
 
Se så pytteliten han är 
 
Vanessa & Nicole lirar lite fotboll på morgonkvisten...
 
Wops- nu hamnade jag helt på villovägar, jag ska fortsätta med förlossningsberättelsen och bilderna. 
Håll utkik ;)

Kommentarer
Postat av: Helén

Han är så pytte din lilla söta bebis.
Var och luktade själv på nyfödd idag.(min sambos lillasyster blev mamma) Och den killen var inte liten. 5285 gram och 55cm lång. Har nog aldrig vart med en så stor nyfödd. Annars brukar mina syskon barn ligga kring 4200-4700. Så det är så himla roligt att se en sån liten plutt som din.
Har ni kommit på namn ännu.

Svar: Oj, haha nej det var verkligen inte en liten :)hade allt gått bra?
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-04-29 @ 22:56:47
Postat av: Denise

Åh vad sugen man blir på en liiiten bebis till! Jag har tre men det är ju lite av en dröm med många barn.. får se vad framtiden visar :)

2014-04-29 @ 23:22:04
URL: http://deniselinder.blogg.se
Postat av: Annster

Fina bilder :)

2014-04-29 @ 23:37:06
URL: http://annster.se
Postat av: Helena H

Så underbara bilder på er med lillbebis! :)
Och vad ljushårig Olivia blivit. Hon är väldigt lik Vanessa på dessa bilder tycker jag. Söt som vanligt. :)
Ha det bäst.
Kram från Järvsö (Söderhamn)

2014-04-30 @ 00:02:18
Postat av: Malin, Tvillingmorsan

ÅÅÅÅh så mysigt! Kram på er allihopa! Mummu också! <3

2014-04-30 @ 00:42:04
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Elisabeth

Hoppas allt går bra! Du är ju van nu så det är klart det gör det :-)

Måste bara säga att det är en ovanligt vacker liten pojkbebis ni gjort!
Alla era barn är så himla söta!! :-)

2014-04-30 @ 07:39:24
URL: http://babydiamond.bloggplatsen.se
Postat av: Felicia( 6-barnsmamma)

Han är helt underbar <3

Svar: Tack! <3
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-04-30 @ 10:10:26
Postat av: Jennifer

Vilken underbar liten varelse! :)
Ha en trevlig Valborg!

2014-04-30 @ 12:42:33
URL: http://peelmybanana.se/
Postat av: Helén

Ja dom fick ta kejsarsnitt. Sedan fick dom skicka iväg en sköterska för det fanns inte större blöjor inne än till max 4kg... hihi

Svar: haha :D
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-04-30 @ 14:34:07
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback