Inlägget som inte kom med

Jag skriver mycket om Olivia och bebis i magen nu känner jag.
 
Det är bara det att Nicole, Vanessa, Danilo & Jonathan går allihopa på dagis och jag är hemma med Olivia.
Det händer så himla mycket kul med hennes utveckling nu, allt går i rasande fart och jag vill dokumentera allt ♥
Och bebis i magen... ja det är så mycket tankar kring det nu.
 
Nu när det börjar närma sig med stormsteg så känns allt plötsligt så overkligt. Vaddå, kommer vi verkligen ha en liten bebis här hemma snart?
Kommer jag verkligen att föda ut ett barn... snart!?? Känns plötsligt så overkligt och så spännande att jag spricker bara jag tänker påatt det faktiskt ÄR sant! Snart har vi en färsk liten nyföding här hemma!
Ibland känner jag mig inte ens gravid alls. Och att det snart skulle vara dags....?? Nä jag kan inte riktigt ta in det... 
Smiley
 
Olivia har pysslat med att läsa i grabbarnas rum. Hon älskar att titta på bilderna i böckerna och att sjunga.
Igår sjöng hon med i "Hjulen på bussen". Smiley
 
 
Olivia fick lite glass i badet efter maten, hon behövde bada så som hon såg ut, haha...
Smiley
 
Jag trodde (hoppades på) att hon inte skulle orka äta hela glassen, fast det var en mini version av Tip Top men det gjorde hon minsann!
 
Tillägg-  jag skrev inlägget igår, men den hann inte publiceras, så jag fick ändra texten lite, wops.  det där var alltså gårdagens bilder.
 
Nu ska jag äta lite frukost innan det är dags för dagislämning och MVC!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jannice

Kul att höra att det är lika overkligt även med sjätte barnet! =)

2014-04-11 @ 10:13:26
URL: http://rockginger.se
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Så söt hon är

2014-04-11 @ 10:50:56
URL: http://madelein.se/
Postat av: mamma24sju

Jag gillar din blogg verkligen, men inte riktigt att du lägger ut bilder på barnen där de är ganska avklädda, som bilden på Oliva här ovan och bilen på pojkarna i badet häromdagen....tänk på att bilderna kan hamna i "fel händer" även om de inte visar allt! Annars tycker jag att du tar jättefina kort och det är en jättebra blogg! Trevlig helg!!!

2014-04-11 @ 21:17:32
Postat av: Anki

Hon är så söt och du har så fina och tuffa kläder på dina barn alltid :-)
Förstår att spänningen stiger för nu närmar det sig när lille 6an ska ut ;-)

Kram från Skåneland

2014-04-12 @ 01:02:50
URL: http://jankils.bloggplatsen.se
Postat av: Karin Johansson

Hon är så söt:)

2014-05-05 @ 11:18:44
URL: http://dack-dack.com/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback