♥ ♥ GRATTIS !!! ♥ ♥

Imorse (10/4) föddes ännu en bebis till Gonzalez familjen!
Andres äldste son Diego och fru Shabnam fick en liten son, Robin blev storebror!!! ♥♥
 
Shabnam hade beräknad förlossningsdatum i lördags, då Danilo & Jonathan hade sitt kalas, men han ville titta ut idag istället Smiley. Jag sms:ade med Shabnam på natten, tror ni att jag kunde sova då? Haha, så spännande ju- jag tänkte bara på dem och att snart har dom sin son här. ♥
 
Stackars Diego som låg utsliten och var/är jätte sjuk med feberfrossa och allt. Bad timing Smiley
Hoppas att hela familjen blir frisk snabbt!
 
Jag vet inte så mycket info ännu, ingen vikt/längd och namn har dom inte heller nån aning om ännu Smiley
Men allt har gått bra och dom mår bra. ♥
 
 
 
♥ STORT GRATTIS TILL ER! ♥
Smiley
 
Nu får lille "Torgny" stanna i magen åtminstone en dag till så det inte blir födelsedag på samma dag. ♥
Torgny är inte ens född och är redan farbror Smiley!
Och resten av järngänget har blivit farbröder och fastrar igen idag! Andres har blivit farfar, men han säger vaddå farfar, han är farbror, haha...Smiley Stolt är han hur som! ♥ Och jag med för den delen! ;)
Blir man en ung pappa kan man också bli en ung farfar, haha...
 

Kommentarer
Postat av: Helena H

Åh vilken stolt storebror Robin ser ut att vara! :-)
Stort grattis från Söderhamn!
Tänk vad kul alla era barn kommer kunna ha ihop under uppväxten. :-)

2014-04-10 @ 19:01:27
Postat av: Helena H

Åh vilken stolt storebror Robin ser ut att vara! :-)
Stort grattis från Söderhamn!
Tänk vad kul alla era barn kommer kunna ha ihop under uppväxten. :-)

2014-04-10 @ 19:06:52
Postat av: Diana

Grattis! Hur gammal var Andres när han fick Diego?

2014-04-10 @ 20:29:32
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

:-) Grattis!

2014-04-10 @ 21:08:04
URL: http://madelein.se/
Postat av: Anonym

Grattis ! Robin ser så stolt ut :)

2014-04-10 @ 21:10:53
Postat av: Carina Widell

Skulle bara tala om att jag råkade posta min kommentar anonymt, det var inte meningen. Grattis igen :)

2014-04-10 @ 21:15:14
Postat av: Alice

åh vad söt, Grattis!

2014-04-10 @ 22:08:56
URL: http://alix.vionno.se
Postat av: Annster

Gratulerar.
Vad roligt :)

2014-04-10 @ 23:28:26
URL: http://annster.se
Postat av: Anna

Vet inte om ni vill ha fler namnförslag på er Torgny, men jag skriver ändå. :)
Jag tycker att Alexander är ett väldigt vackert namn.

Min sambos lillebror heter så, och både han och min pojkvän har en spansk och en svensk förälder. :)

Kram på dig, tycker om din blogg jättemycket!!

2014-04-11 @ 00:10:14
Postat av: Elisabeth

Min lille pojke 3 år är morbror men jag känner mig inte som mormor. Ryser lite när nån kallar mig mormor. Å andra sidan kände jag mig inte som mamma heller när jag var ung.
Ha ha ha! Jag brukar kalla mig moster till barnbarnet.

2014-04-11 @ 09:07:43
URL: http://babydiamond.bloggplatsen.se
Postat av: Nina-Mamma till 4 trollungar

Åh jag känner doften av bebis genom bilden och kan förnimma den mjuka alldeles sammetslena huden. Så underbart! Stolt storebror med minsann, så gulligt!

2014-04-11 @ 19:51:43
URL: http://juwilo.blogg.se
Postat av: mamma24sju

Min minsta var moster när hon föddes. Mitt barnbarn skulle fylla ett strax därpå. Känns lite konstigt men inget jag tänker på till vardags. Lite sorgligt kanske att jag inte är den mormor som är min bild av en mormor, jag har ju fullt upp med mina egna småbarn. Jag var ju också en ung mamma en gång och blev mormor när jag var 40. Det finns säkert många i omgivningen som tycker att det är vrickat och att jag skulle ägna mig åt barnbarnen istället för att skaffa fler egna, men vaddå...jag är inte den enda i Sverige.... :-)

2014-04-11 @ 21:12:38
Postat av: Malin-tvillingmorsan♡

Åh ♡ längtar tillbaka till känslan direkt man fått barnen!

2014-04-11 @ 21:33:07
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Lucille

Stort grattis till Diego & Shabnam!

Fler namnförslag till er:
Isak, Adam, Victor, Fabian, Adrian, Vincent, Emilian, Milian, Morgan, Maximilian, Leonard, Leonardo, Martin, Johannes, Fransisco, Julian.

Jag tror att pojken föds 17/4- 2014.

2014-04-12 @ 09:29:38
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback