God morgon fredag!

Ännu en natt utan god sömn- check!
Trots att jag sover med bara lakan så är det så varmt och svårt att sova. Inte klaga nu, snart är det över och då ligger jag vaken av andra anledningar ;)
 
Det är fredag morgon och snart ska vi gå ut och lämna barnen på dagis. Helt underbart att dagis är granne med oss, det är guldvärt! Förvånansvärt att jag har tid att kika in här såhär på vardagsmornar innan dagis, det brukar inte hända alltför ofta, men imorse vaknade jag/vi så tidigt att vi vart klara med allt tidigare också.
 
Danilo & Jonathan sitter och tittar på Disney junior och äter päron medans tjejligan leker med dockor i Olivias rum.
Jonathan, jag & Olivia ska ta bussen till Handen (labbet på vårdcentralen) efter dagisämning och ta blodprover på Jonathan. Mer om det när vi kommer hem, nu ska jag bereda skötväskan och barnens ytterkläder.
 
Bjuder på två bilder på tröttisarna Nicole & Vanessa imorse:
 
 
Solen skiner peeps, hur härligt är inte det?
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Var har du köpt de coola pyjamasarna? Jag behöver stl 134/140! :-) Finns säkert bara i mindre storlekar?

Svar: på H&M! ;)
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-04-04 @ 09:49:25
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback