Lite sommar nytt & håraccesoarer

Lite sommarnytt till Olivia:
 
 
 
Det är ingen nyhet att jag älskar att fixa med barnens hår, och jag älskar alla hår dessa håraccesorier ♥
Kul att det börjat komma nya spännen med rosetter, tofsar och diadem än bara vanliga tofsar. LÖÖÖÖV IT.
 
 
Tjejerna här hemma älskar allt sånt här, precis som sin mamma. (speciellt dåVanessa)
Olivia gillar inte diadem, men allt annat låter hon vara nu. Det var andra puckar förut när hon skulle dra av sig allt, men nu låter hon mig fixa hennes hår snällt och fint, hon har väl insett att hon inte kommer ifrån, haha... ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Kvartettmamman

Älskar också att få pyssla och kamma håren på töserna, det är dock bara den yngsta som går med på att mamma sitter bakom hennes rygg och flätar och har mig, hihi. Glad påsk på er :)

2014-04-19 @ 20:57:36
URL: http://kvartettmamman.blogg.se
Postat av: Tommy

kul med nya saker :)

2014-04-20 @ 01:03:18
URL: http://tomatens.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback