Det var den måndagen

Ligger redan nerbäddad i sängen, energin tog poff slut, men jag hann ändå ta en skön dusch efter att ha lagt barnen.

Vi gick till en lekplats nära oss efter dagishämtning. Jag hade glömt brickan till förrådet hos Mummu så jag kunde inte hämta ut dubbelvagnen. Bebis fick ligga i Olivias vagn med liggdelen i. Olivia har inget emot att gå ute- tvärtom hon älskar att gå och utforska varenda liten pinne, löv som blåser iväg, plocka blommor och säga "usch" till varenda fimp hon ser på marken.
Sen får hon en väldans snabb fart och springer efter sina syskon, tills nästa blomma dyker upp.


Idag lärde Olivia sig att klättra upp för några trappor upp till lekställningen och åka nerför ruchkanan helt själv! Och så skulle man ju klappa för henne efter varje gång, så glad och lycklig över sin nya prestation var hon. ❤

När vi kom hem fick alla barn bada direkt, dels för att dom skulle vara badade tills pappan i huset kom hem frpn jobbet men mycket också för att man skulle kunna ha trott att dom varit ute i öknen med allt sand och grus precis överallt. :-/


Ikväll ska jag sova tidigt, känner att jag behöver sova riktigt ordentligt nu.



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Förstår att du behöver sova!! Sover bebisen bra?? Äter på nätterna?? Hoppas du får några timmars sömn!!

2014-04-28 @ 22:18:21
Postat av: Malin, Tvillingmorsan

God natt! Kramar från mig och tvillingarna <3

2014-04-28 @ 22:20:23
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Cutelittlethings - Ung mamma & Stil-blogg

Gud vilka fina barn du har <3

Kram

2014-04-29 @ 00:14:51
URL: http://cutelittlethings.se
Postat av: Amanda

Lite namn:

Milian
Gabriel
Matteo/Matteus
Oliver
Elian
Dante
Rio
Nilo
Julian
Lio
Sid
Enzo/Kenzo
Kaius

2014-04-29 @ 11:58:11
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback