"Är det där min lillebror?"

Jag håller på och går igenom mina bilder på mobilen och jag kan inte sluta skratta när jag ser denna bild:
 
 
Ni som följer min på insta vet detta redan, men några dagar innan lillebror föddes så gjorde Andres kalkon i köket.
Då kommer Jonathan in, får syn på kalkonen och frågar glatt överraskad:
 
"Pappa är det där min lillebror?"
 
Smiley
Ehh... inte riktigt va. Eller hoppas verkligen att han inte ser ut sådär när han föds!
Och det värsta var att han var helt allvarlig också, hahaha...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, Gud vilken underbar kommentar!!! :)

2014-04-25 @ 11:27:57
Postat av: Mamma till fyra pojkar

Hahahha, det där var det bästa jag hört länge =DD
<3 Underbara barn!

2014-04-25 @ 13:16:05
Postat av: Maria

Haha, dagens skratt :)

2014-04-25 @ 13:16:22
Postat av: marie

Verkligen dagens skratt. Bebis är så fin och Olivia blev så stor nu lilla stora tjejen. Trevlig helg på er

2014-04-25 @ 15:34:11
Postat av: Elisabeth

Ja, vad ska man tro? Det ser ju nästan ut som en hel bebis!
Kolla min blogg nån dag så får du se vad jag menar ;-)

2014-04-25 @ 21:14:37
URL: http://babydiamond.bloggplatsen.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback