Tillräckligt stora

Det finns en lekpark här, som vi går förbi varje dag. Och då menar jag verkligen att vi går förbi, för den har varit för "stor" för våra barn, Dom har inte kunnat klättra eller leka där alls. (den är för äldre barn)

Den är ganska så ny, ca. 2 (?) år bara och det är lekplatsen som är närmast oss, där vi bor. (lekparken i syrrans bakgård)
Häromdagen svängde vi in där ändå och ser man på, nu kan dom leka där! Dom klättrar och har för sig. Jätte roligt!
 
Och igår var vi där igen. Syrran hämtade hem Vanessa, Danilo & Jonathan från dagis eftersom vi var iväg på dopsamtal för Olivias dop som är nu på lördag. När jag hämtade barnen så gick vi till denna lekpark igen, jag tog med mig syrrans barn också- Felicia och Dewin.
 
Igår var det en massa ungar där och lekte, så himla kul, jag tänkte hur kul det skulle vara om vi hade en lekplats utanför våran balkong så att man kunde släppa iväg barnen och man kan vara hemma och ändå ha koll på dem.
 
Jonathan hittade en snygg cykel, och då skulle han såklart leka Pippi.
 
Vanessa
 
Nicole
 
Danilo
 
Jonathan
 
Dewin...
 
Han hittade en kompis där som börjat hans förskoleklass och dom skulle brottas och våran lille huligan Jonathan skulle lägga sig i och hjälpa sin kusin...
 
Felicia & Olivia
 
Han är en riktig spiderman våran "Tantan", han ska klättra överallt...
 
 

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback