Släkt "träd"

Phew jag ska försöka mig in på "släktträdet", det är visst jätte många som är förvirrade hur alla släktingar hänger ihop osv. Här kommer en liten förklaring på hur nyckelpersonerna i bloggen hänger ihop ;)
 
Andres föräldrar Elizabeth "Abuela" & Hugo "Abuelo" (betyder farmor & farfar på spanska) har 4 barn.
(Andres, Ela, Oscar och Robert.)
 
Andres har 8 barn, 5 med mig och 3 sedan innan.
Dom här 5 småttingarna vet ni ju redan...
 
Här är deras äldre syskon, storebror Diego och hans fru Shabnam och deras son Robin (och en till är på väg).
Storasyster Patricia, storebror Micael och hans nyblivna fru Pät.
 
Här är Andres syster Ela (barnens faster) och hennes man Julio.
Och deras två barn Melina & Giuliano. (våra barns kusiner)
 
 
Här är barnens farbror Oscar
 
Och han har 4 barn- Fernando, Javi, Sergio & Emilio.
 
Och så Andres lillebror, Robert.
Och hans barn (våra barns kusiner) Camilo & Luciano.
 
 
 
Haha, blev ni lite visare nu?
 
Här kommer från min sida också:
 
Mina föräldrar: "Mummu & Puua" (= Tuija & Raine, men dom kallas sådär)
 
Dom har också 4 barn, Stefan, Toni, Karolina & Jag.
Här är då min äldsta bror Stefu och hans familj:
 
 
 Min bror Toni & hans pojkvän Tobias
 
Min syster Karo, hennes ex Patrik och barnen Felicia & Dewin.
 
 

Ja, det var väl det, det :)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är Andres dotter Patricia tillsammans med Patrik?

Svar: Hon har varit det, men inte nu längre..
Me & My Baby Dolls

2013-09-10 @ 12:47:37
Postat av: Tyglina

Hej... Super roligt m släktträd:)

2013-09-10 @ 16:17:33
Postat av: Rebecca

Roligt :) Emma och Felicia är lika men inte så konstigt :) kram

2013-09-10 @ 18:43:13
URL: http://www.rebeccapettersson81.blogg.se
Postat av: Patricia

<3<3

2013-09-10 @ 21:04:34
Postat av: Mathina

Oj vilken familj!!! :) men hur gamla är du och Anders?

2013-09-16 @ 04:34:46
URL: http://www.lillafrureis.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback