Mummu & Puua har shoppat

Vi blir visst bortskämda av familj och släkt som tänker på våra småttingar när dem är ute och handlar.
Jag blir alldeles varm i hjärtat av det.
 
Förra veckan ringde Puua och bad oss komma över efter att jag hämtat barnen på dagis för han och Mummu har shoppat lite. Och inte var det lite inte. Det drar lätt iväg när man ska handla för 5 barn!
 
Olivia fick en one-piece!
 
Har jag sagt att jag älskar one-pieces? Det är ett jätte bra inköp till alla barn, speciellt nu inför hösten/vintern.
På hösten kan man bara sätta på sig den på sina vanliga kläder, och på vintern har man även en overoll på, så man håller sig varm, lööööve it. Fast jag skulle inte ha på mig själv en one-piece, det är ju en sparkdräkt, så som jag ser det, haha..

Jonathan och Danilo fick sig nya jeans och tröjor.
 
Till Nukke
 
Och en klockren val till våran lilla virvelvind, Vanessa (Lilla My!)
 
Tack för allt, Mummu & Puua. Ni hade absolut inte behövt köpa något!
Men tack, det uppskattas. Smiley

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fina kläder!! Alltid roligt att få kläder till barnen tycker jag. Du har alltid så fint klädda dina barn. Har märkt att vi har ganska samma smak/stil då det kommer till barnkläder ;)

Svar: Tack! :)
Me & My Baby Dolls

2013-09-13 @ 10:58:33
Postat av: Mikaela

Åååh, vad fin dendär onepiecen är!! Ser att den är från Lindex, men vet du om den är från babyavdelningen, och isf i vilka storlekar den finns...? Nåja, det vet du kanske inte då du själv inte köpt den. Hade såå gärna köpt en sån till lilldamen i detta hus, men hon behöver nog en i storlek 92. Får pallra mig dit och se...:-) Ha det bra!

Svar: Hej! Den fanns på baby avdelningen och jag tror att storlekarna går upp till 86 där? Men värt att kolla, man vet aldrig ;-)
Me & My Baby Dolls

2013-09-13 @ 13:06:58
Postat av: mummu

Det är så kul att köpa till barnen,vi behöver ingenting,eller det finss inte nått att köpa,som jag vill ha. ;-(♥♥

2013-09-13 @ 13:13:28
Postat av: peachbeast

Härligt med omtänksam familj :-)

2013-09-13 @ 14:46:18
URL: http://supermancat.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena- mamma till 3 trollungar

Så fina kläder

2013-09-13 @ 15:58:02
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

så mycket fint dom fick =)
ja är helt kär i den där bamse suiten så himla fin!

2013-09-15 @ 13:27:57
URL: http://www.melissasprinsar.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback