Me & My Baby Dolls TESTAR

Tjohej!
Fick ett trevligt paket med posten häromdagen. Det var från In-ear hörlurar.
 
 
Jag fick välja färg och modell som jag sedan skulle recensera.
Jag valde de blåa.
 
Det är hörlurar som passar till det mesta, jag har använt mina i min mobil.
Mina är av märket in-ear lurar och det som faktiskt är bra med dem är att dem är trasselfria pga den platta sladden.
(Jag vet inte hur många knutar mina andra hade...)
 
Dom här var bra, och dom satt bra i örat också. Jag & Danilo provringde Mummu med dem och ljudet är kanon.
Det enda tråkiga var att ena hörtussen (eller vad den nu heter?) föll bort ganska snabbt, men som tur var fick man med några extra.
 
 
Kika in deras hemsida vettja!
 
www.inearlurar.se
 
 
 
 

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback