Javis födelsedag

Tjohej!
Så har ännu en ny vecka kickat igång!
Jag tar en liten paus från allt som jag håller på med just nu, tvätta/torktumla/vika kläder, plocka undan, dammsuga osv osv. Inte det lättaste när man har en liten Olivia släptåg som gärna vill vara med överallt, hänger på dammsugaren och stänger av 7011 gånger, som hänger på torktumlarluckan och ska dra ut allt som jag lägger in...
 
Sätter jag mig, som nu te x så kryper hon hit, sätter sig i famnen och sen vill hon snabbt ner igen, upp igen och trycker på alla knappar och sen ner igen.
 
Jo, i lördags var vi ju hos Abuelo & Abuela i Fittja för att fira barnens kusin Javier som fyllde 19. Jag tog fram kameran och skulle fota och märkte att jag glömt batteriet i laddaren här hemma. Damn it!
Tog bilder med mobilen, men det är inte alls lika bra....
 
Många ljus skulle tändas på tårtan, och många som ville hjälpa till :)
(Vid Javi står deras lillasyster, Maribell)
 
Det är inte bara min pappa som lär barnen dumma saker... *suck*!
 
Nicole och Vanessa kramas med Javi
 
Olivia var på gos humör med sin faster/gudmor Ela
 
Resten av ligan var bara på bushumör och sprang runt som yra höns...
 
Jonathan & Melina
 
Bessa med storebror Micael
 
Jag & Bessa
 
Frantz, Oscar & Sergio
 
Micael & Danilo
 
Hazal med en ledsen Snuttis
 
Gruppkraaam innan vi skulle gå hem
 
Grattis på din födelsedag Javi, och tack för allt!
 
 
 
 

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback