Hollywood fruarna

Ligger nerbäddad i sängen och fryser! Det har jag gjort hela dan, jag gillar inte kyla.. jag fryser alltid så lätt.

Nu väntar jag på att Hollywood fruarna ska börja, jag kämpar med att hålla ögonen öppna och funderar om jag inte ska upp och hämta något gott att mumsa på... ;)
Alltså den där Gunilla alltså... Seriöst?! Hon har inte alla hästar hemma. Vilken psycho! Och stackars hennes dotter.
Maria Montazami knäcker fortfarande, hon är bara för skön, så härlig, ja grym helt enkelt!

Hoppas att alla barnen sover bra inatt, mu har de här 2 senaste nätterna vart lite jobbiga med inte mycket sammanhängande sömn alls. 
Det är Rölli (<---skogstroll) under sängen, någon är kissnödig, någon har tappat nycklarna ur handen som dem sover med, någon är törstig, Snuttis vill ha nappen och några är i sängen och vill ligga för nära så jag knappt kan röra mig och en skön ryggsmärta på det här är ju bara kanon.
Så nu vill vi ha lugna nätter, capisch?

Nu börjar det, brukar ni kolla?
Natti natti




Kommentarer
Postat av: Satu/ Me & My Baby Dolls

Haha, jag menade inte Andres där ;)

2013-09-17 @ 22:00:57
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: Emelie - Mamma till Dewin, Wilton & Alwida

Hej!
Skulle du vilja lägga upp lite bilder på barnens rum?
Jag håller på att fixa mina 3 barns rum och behöver lite tips och insperation! :)
Kram

2013-09-18 @ 10:31:10
URL: http://elwiz.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej! Ville bara höra var du har köpt din fina lykta på köksbänken samt den fina ugglelyktan? KRAM!

Svar: Hej!Lyktan på köksbänken är från In & Finn, uggle lyktan är från lagerhaus ;)
Me & My Baby Dolls

2013-09-18 @ 12:39:26
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback