Hanging around...

Halloj!
Jag ville tömma min blogg-mapp och bjuda er på en bildbomb- men något strular på blogg.se, jag kan inte ladda mer än 1 bild åt gången! Och när jag har laddat ner en bild så måste jag spara hela mitt arbete för att börja om och ladda ett nytt. Vad nu då...? Irriterande i alla fall!
Här kommer några som jag hann med.
 
Just haaaaanging around..
 
Olivia på upptäcktsfärd, det är ju såå spännande att utforska allt.
 
Det växer visst telefoner i träd nuförtiden ;) (Felicia med på bild)
 
 När vi var och kollade på när ett lag från Uruguay spelade (dom mötte ett lag där våra vänner spelar)
 Min pappa, bror och brorsdotter Emma kom också.
 
Olivia & Emma
 
 Bus med Puua!
 
 
 
Jonathan vill att Puua ska jaga honom runt fotbollsplanen...
 
 Olivia, Emma & Bessa
 
Nicole & Andres
 
Jag & Snuttis
 
 
Det här inlägget gjorde jag iordning för några dagar sedan, haha..
 
Nu är det söndag morgon, everybody up and kickin.
Dopet igår gick väldigt bra, men det återkommer jag till sen när jag överfört alla bilderna. Jag somnade nog vid 21-tiden redan igår, så trött av allt och när stressen lagt sig så kom ju den enorma tröttheten.
 
Nu ska jag fixa lite kaffe, och då tänkte jag att det är konstigt att Puua inte hört av sig ännu...? Hallååå, morgonkaffet är ju klart! (Han brukar sms:a på helgerna och fråga om just det...) Hihi..
Och jag ska leta rätt på lillsnuttan först, hon kryper runt för fullt, hon på upptäcktsfärd. Hon kröp nog in hos grabbarna, där finns det en massa saker som hon gillar :)
 
Hur har eran helg varit?

Kommentarer
Postat av: Maria

Hei Satu! Kiitos ihanasta blogista! :) Täällä kirjoittelee ruotsinsuomalainen kahden lapsen äiti Norrbottenista. Oon lukenut sun blogia jo pitkään mutta ei ole tullu kirjoitettua aikaisemmin.
Skulle bara säga att min pappa är exakt likadan det där med kaffet! Bl a när han kommer och hälsar på hos oss(o andra) så det första han frågar är om kaffet är klart eller måste han ha med sig en egen termos med kaffe ;)
Hyvää päivän jatkoa sinulle ja perheellesi! :)

2013-09-08 @ 09:50:29
Postat av: Alexandra

Ni har så härlig familj o din blogg inspirerar mig verkligen :) Ni verkar alltid hitta på en massa skoj. Ibland kan jag känna att jag inte vill/vågar dra iväg nånstans ensam med mina 4 barn men ni verkan göra allt trots många barn!! Fint gjort!

2013-09-08 @ 11:15:42
Postat av: pernilla

aw tack jag mår bra hur mår du idag?=)=) kram

2013-09-08 @ 20:45:18
URL: http://misssdifferent.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback