Elas födelsedag

När man har stor släkt så blir det en massa kalas och firande. I lördags var det barnens kusin Javi och igår var det Andres syster Ela.
 
Vi åkte och handlade present och dit för fika.
Nicole och Danilo blev utslängda från Melinas rum, för dom bråkade, haha...
 
Danilo och Olivia var inte sig alls lik igår. Helt plötsligt tog Danilos energi slut, han sa att han vill gå hem och sen somnade han i min famn. Olivia var jätte grinig till och från, ingen annan fick hålla henne än jag och Andres för då började hon lipa direkt. Jonathan härjade som vanligt både här och där, han var det inga problem med, och Vanessa, hon har blivit lite blyg och mamig igen. Hon ville hålla mig i handen, eller sitta tätt bredvid.
 
Jonathan äter popcorn med bästa farbror Oscar
 
Jah... ni ser ju hur hon blir så fort någon försöker hålla henne...
 
Hos pappa är man nöjd!
 
Oscar med ett hett chili träd- någon som jag inte vill smaka då jag inte gillar starkt mat, alls!
 
Jag & Snuttis
 
Vet ni hur svårt det är att få ta en bild på Javis tjej- Hazal?! Jätte svårt, för hon gömmer sig direkt! =)
Tack Oscar för den här bilden... :)
 
Elas man Julio har brutit foten, och alla har fått skriva på hans gips.
 
Min lilla bebis somnade...
 
Nicole får en massa pussar och kramar från sin farmor och faster
 
Barnens kusin Emilio
 
Wohoo, fick äntligen en bild på Hazal!
 
Ela & Abuela
 
Kolla på denna lilla fågel, Aroma som sitter på mitt finger och äter chips. Hur tam som helst! Vill också haa!
 
Kolla på den här pojken, fullt med vattkoppor... :(
 
 
Nu måste jag ta upp Olivia från sin lilla skönhetssömn och hämta hem resten av busungarna!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Riktigt mysiga bilder! Klicka gärna in på min blogg!
Kram :)

2013-09-30 @ 18:17:04
URL: http://miniglitter.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback