Brasserian

Hej allihopa!
Passar på att skriva några rader då jag har en stund för mig själv. 

Vi kom precis hem från Handen C där vi var och åt med Puua och Mummu på Brasserian. (Kiitos ruuasta Puua)







När Andres & Puua var och tippade gick jag och Mummu in på In & Finn som till våran lycka öppnat här i centrum också.

Har ont i magen nu så jag tar ett varmt bad, och sen ska vi ta oss ut igen, vädret är ju ingenting att klaga på idag.
Ska lämna en skräckfilm till Mummu som hon får titta på ikväll, den heter "Mama"... Har ni sett den?

Nä det var allt för denna gång, ha en fortsatt fin helg! ❤

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Detta har inget med inlägget att göra, men jag undrar om du har barnen att städa (plocka undan sina saker) i sina egna rum el städar du åt dem? Varifrån kommer Puua? Namnet alltså :)

2013-09-21 @ 15:49:25
Postat av: Ella

Vad härligt att äta ute. Du verkar ha helt underbara föräldrar!

2013-09-22 @ 08:47:25
Postat av: Peachbeast

Mysigt att äta tillsammans tycker jag :).
Japp har sett "Mama". Den är jättebra och läskig och sorglig. Jag lipade faktiskt på slutet. Jag säger inte mer för att inte spoila filmen.

Svar: I knooow!!! Ville inte att den skulle sluta så!:-(
Me & My Baby Dolls

2013-09-27 @ 22:40:42
URL: http://supermancat.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback